  • Data: 2012-10-18 11:00:26
    Temat: Re: postep
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-18 10:46, Waldemar Krzok pisze:

    > Ja próbowałem chyba przez tydzień postawić W2000 na komputerze z SATA.
    > SP4, SP3, ni chuja. A problem był taki, że program zasuwa tylko i
    > wyłącznie na W2000 i wcześniejszych. Update na XP i późniejsze miał
    > kosztować 3kEUR plus 3x1k co roku. Stanęło na tym, że starego kompa z
    > W2000 jako serwer zainstalowałem w schowku, komputery stanowiskowe (to u
    > weterynarza było) to malutkie netbooki bez wentylatora (kto wydłubywał
    > psie, kocie i inne owłosienie z wentylatorów wie, dlaczego to takie
    > fajne).

    Oj, dobrze, że młodsi są ;)

    Ale nawet producent stwierdził, że symulacja PATA nie działa, a
    > z native SATA W2000 sobie nie poradzi.

    A pamiętasz na jakim chipsecie? Bo z tego, co wiem, to właśnie od
    chipsetu zależy. No i od ustawień dysku (na niektórych płytach mogą być
    co najmniej 3 różne absolutnie niekompatybilne ze sobą).

    Pozdrawiam

    DD