  • 491. Data: 2016-01-12 18:27:20
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik J.F. napisał:

    > A kiedy przestalo obowiazywac ?
    > Bo w latach 80-tych, to byl problem z trafieniem towaru, a od lat
    > 90-tych, a nawet wczesniej to zaczely sie sklepy nieuspolecznione.
    >
    > J.

    O ile dobrze pamiętam, to w Pewexach mieli takich klientów na kamery,
    kupujących w piątek a w niedzielę, po jakiejś komunii, weselu itp.
    zwracali. Musiało upaść zaraz na początku lat 90.

  • 492. Data: 2016-01-12 19:20:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    Użytkownik J.F. napisał:

    >Urządzenie loguje się do stacji bazowych i jest możliwe do
    >namierzenia a

    Z dokladnoscia do kilkuset m, no chyba ze polepszyli i dokladniej.
    Ale zamierzam uzywac sporadycznie ... albo zmienic IMEI :-)

    >kamer wokoło coraz więcej. Słyszałeś o sprawie Olewnika? O ile
    >dziennikarz czegoś nie namieszał, to pierwszego przestępcę złapano

    Ale my tu o zwyklym szkalowaniu, a nie morderstwie :-)

    >dzięki karcie do automatu telefonicznego. Kiedyś zadzwonił do rodziny
    >porwanego. Automat, z którego dzwonił, zarejestrował numer karty.
    >Potem cierpliwie, przez lata poszukiwano gdzie ta karta ponownie się
    >pojawi. Nie wiem, czy system nadzoru nad wrzutkami pozwala na
    >wysłanie alarmu on-line, czy czesali zapisy co jakiś czas. W każdym
    >bądź razie bandyta po latach zadzwonił przy pomocy tej karty, bodaj w
    >Słubicach. Traf chciał, że sfilmowała go kamera pobliskiego
    >monitoringu. Tyle historia z gazety.

    W monitoring nie bardzo wierze. Chyba, ze jeden z wczesniej
    podejrzewanych.
    Albo szczesliwy zbieg okolicznosci.
    Najpewniej to jednak po numerze.
    Ale takie szczescie, w tej pelnej cudow sprawie ? :-)

    http://www.gazeta.policja.pl/997/archiwum-1/2008/num
    er-39-062008/28539,Jak-policja-nic-nie-robila-Sprawa
    -Olewnika.html
    http://wyborcza.pl/1,82709,5304958,Superswiadek_milk
    nie_na_wiecznosc.html

    Tak czy inaczej - komputery sa cierpliwe, urzadzenie swoj numer ma,
    mozna probowac namierzac na rozne sposoby, tym niemniej takie szybkie
    i konkretne to namierzanie nie jest, jak ktos wie co robi.
    A serwery teraz po roznych krajach,

    J.

  • 493. Data: 2016-01-12 19:55:43
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Maciek" <m...@p...com> napisał w wiadomości

    > "Klientom pytającym o RABAT uprzejmie odpowiadamy, że jest to stolica
    > Maroka"

    Dobre! Zapamiętam to.

    > Autonomia Palestyńska?

    Bardzo wątłe granice ma to państwo. Z dnia na dzień może się okazać, że
    serwer nagle stoi na terenie Izraela. Ale Izrael też nie współpracował z
    prokuraturą. :))

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 494. Data: 2016-01-12 20:04:35
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
    pl...

    > Nie tylko o to chodzi żeby były tańsze...
    > Chodzi też o to, że jedne kraje dopuszczają użycie fosforanów
    > (zmiękczających twardość wody)

    Może. Jak będę miał okazję to się dopytam.
    Faktem jest, że proszki kupione w Niemczech lepiej dopierają.

    >>> Tylko ... film powiedzmy odniesie efekt, pracodawca zbanktuje, a

    > Ale przysługuje wytoczenie sprawy sądowej za niesprawiedliwe zwolnienie.

    Musisz miec jakieś oszczędności, żeby utrzymać się przy życiu do czasu
    zakończenia procesu.

    > Albo tam gdzie wolności używasz do spekulowania krzywdzącej nieprawdy o
    > produkcie którego nie znasz.

    Czy opowiadanie swoich opinii na temat smaku jest już spekulacją czy
    wolnością słowa?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 495. Data: 2016-01-12 21:35:15
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik yabba napisał:

    > Bardzo wątłe granice ma to państwo. Z dnia na dzień może się okazać, że
    > serwer nagle stoi na terenie Izraela. Ale Izrael też nie współpracował z
    > prokuraturą. :))

    Eee tam. Wpisz w google słowa Beirut Telecom (*) i przejdź na grafikę.
    Słynne obrazki będą na samej górze. W tym to się nawet Mossad nie
    połapie :-)

    * Tak, wiem - Beirut to stolica Libanu ale technologia zapewne zbliżona.

  • 496. Data: 2016-01-12 21:37:27
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Maciek napisał:

    > O ile dobrze pamiętam, to w Pewexach mieli takich klientów na kamery,
    > kupujących w piątek a w niedzielę, po jakiejś komunii, weselu itp.
    > zwracali. Musiało upaść zaraz na początku lat 90.

    Tfu - w poniedziałek zwracali.

  • 497. Data: 2016-01-12 21:46:33
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik J.F. napisał:

    > Ale my tu o zwyklym szkalowaniu, a nie morderstwie :-)

    Zależy kogo szkalujesz i komu szkodzisz :-) Ukradnij w sklepie towar na
    150zł i w zasadzie nic Ci nie zrobią.
    Za to wydrukuj 3 banknoty po 50zł i puść je w obieg. Ryzykujesz nawet 25
    lat pudła.

  • 498. Data: 2016-01-12 22:18:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości grup
    pl...
    Użytkownik J.F. napisał:

    >Zależy kogo szkalujesz i komu szkodzisz :-)

    No, Sokolow. Olewnik tez w miesie robil :-)

    > Ukradnij w sklepie towar na 150zł i w zasadzie nic Ci nie zrobią.
    >Za to wydrukuj 3 banknoty po 50zł i puść je w obieg. Ryzykujesz nawet
    >25 lat pudła.

    Pieniadze pod specjalnym nadzorem. Nawet nie musisz puszczac w obieg.

    J.

  • 499. Data: 2016-01-13 04:27:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Czy opowiadanie swoich opinii na temat smaku jest już spekulacją czy
    > wolnością słowa?

    Ale on nic o smaku nie mówił - przecież nawet tego tatara nie spróbował.
    On powiedział że jak go zjecie to będziecie jutro świecić... Obejrzyj wideo.

  • 500. Data: 2016-01-13 04:49:48
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Tfu - w poniedziałek zwracali.

    Znając życie i zwyczaje, z pewnością w niedzielę też zwracali... taka gra
    słów...

    --
    IMSI failure, switch off...

    ---