eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikapostarzanie nie poplacaRe: postarzanie nie poplaca
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: postarzanie nie poplaca
    Date: Wed, 25 Nov 2015 13:19:53 +0100
    Organization: Centrala telefoniczna Pentaconta GCI
    Lines: 39
    Message-ID: <n3491c$j63$1@node1.news.atman.pl>
    References: <1wvsz6kvcc4di$.awcd8ryn7eti$.dlg@40tude.net>
    <n2rm85$7qm$1@dont-email.me> <n31cas$mch$1@node1.news.atman.pl>
    <n31hq1$s5v$1@node1.news.atman.pl> <n31iv7$avu$1@dont-email.me>
    <n31rti$6ep$1@node1.news.atman.pl> <n33gq4$bgc$1@dont-email.me>
    Reply-To: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-77-163-134.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1448453996 19651 89.77.163.134 (25 Nov 2015 12:19:56
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 25 Nov 2015 12:19:56 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 151125-0, 2015-11-25), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:689187
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
    news:n33gq4$bgc$1@dont-email.me...
    > "ACMM-033" <v...@i...pl> wrote in message
    > news:n31rti$6ep$1@node1.news.atman.pl...
    >> Nie trzeba postarzać celowo, wystarczy przez zwykłe zaniedbanie.
    >
    > Z tym rodzajem "postarzania" mógłbym się zgodzić,
    > ale po co wprowadzać w takim kontekście nowe słowo?
    > Zaniedbania przy projektowaniu, niechlujnosć, brak
    > precyzji wykonania a nawet oszustwa w rodzaju
    > stosowania innych niż wyspecyfikowane materiały
    > to typowe bolączki producentów - znane od wielu
    > lat ale z celowym postarzaniem i intencjami aby
    > klienta wkurzyć awarią dokładnie tydzień po upływie
    > gwarancji nie mają one absolutnie nic wspólnego.

    Wystarczy wiedzieć, np. kiedy mniej-więcej ulecą resztki plastyfikatora, bo
    on lotny taki jakiś i udawać majstra, który pogania do zaniedbania, w
    interesie wyrobienia się z planem, a po 2 latach od produkcji (szacujemy - w
    magazynie poleży do roku, a gwarancja też roczna...) plastiki zaczną się
    rozpadać. Jak te torby foliowe w sklepach, które chyba właśnie po 2 latach
    zaczynają się dekomponować, przypadkowo mi się taka gdzieś "zadziała" i
    trafiłem ją po kilku latach, to już się w ręce sypała, jak kartka papieru,
    polana elektrolitem z akumulatora od samochodu, kruszyła się. Problem dać
    takie tworzywo na jakiś element urządzenia? A potem udawać niedbalstwo?
    Nie mówię, że się daje, za rękę nie złapałem, ale, jak to w przysłowiu, kto
    chce psa uderzyć, kij znajdzie.
    I nawet szeregowi pracownicy nie muszą wiedzieć, co robią, oni mogą być
    świadomi, że robią te rzeczy najlepiej jak można, jak potrafią. Wystarczy,
    że wiedzą o tym władze firmy, majstrowie. A VW to co? CELOWO robił srakę w
    normach, da się? Da! I długo nikt nie wpadł, że coś jest nie tak...

    --
    Telespamerzy:
    814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048
    222478125 222478457 814605444 717857100 222478205 616279900 222478190
    616285031 222478041

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: