    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: poscig w polsce
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 28 Sep 2013 17:36:04 +0200

    Dnia Sat, 28 Sep 2013 08:46:39 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Jest to jakieś rozwiązanie w przypadku piratów drogowych, i tak
    > znajda takiego po numerach pojazdu ale w tym przypadku to był
    > złodziej i dobrze że go gonili i złapali.

    Ale wiesz - mozna gonic w nienachalnej odleglosci i poczekac az paliwa
    zabraknie, a mozna zlapac zlodzieja tyle ze oddac wlascicielowi wraka,
    a jeszcze spowodowac ofiary w ludziach.

    Choc prawde powiedziawszy srednio w te odleglosc wierze - uciekajacy
    kierowca zawsze pojedzie szybko, i gdzies sie okaze ze za szybko.

    > Kiedy nawet w przykładowym USA to bardzo częste rozwiązanie.
    > Kiedy na drodze jest tłoczno lub droga jest wąska robienie takich
    > manewrów to głupota i narażanie uczestników ruchu. Bywa że jada za typem
    > godzinę czy dwie aż skończy mu się paliwo.

    Ale czasem jeszcze usiluja go wypedzic na boczne drogi - choc tak mi
    sie wydaje ze czesciej tak tylko mowia.

    A i te amerykanskie nie zawsze takie bezpieczne
    http://www.youtube.com/watch?v=JeVz7PPM1Qs

    > Nie jestem pewny czy mieli szybsze auto,

    Raczej tak, bo rejestratory montowali zazwyczaj w mocniejszych.

    Tym niemniej ... czy mogli wyprzedzac bezpiecznie i czy powinni ?
    zajechaliby droge i zepsuli radiowoz ... a ubezpieczyciel powinien byl
    sie wypiac, a jeszcze zazadac regresu, skoro zajechali :-)

    J.