    From: Salata <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: porzucenie pojazdu za granicą
    Date: Wed, 29 Aug 2012 11:22:47 +0200

    On 2012-08-29 11:08, mariusz wrote:

    > A gdybym chciał robić wszystko po legalu i tam np zezłomować pojazd -
    > to jaki jest koszt złomowania ? Czy po złomowaniu pojazdu w Niemczech
    > nie będzie problemu z wyrejestrowaniem go w Polsce - żeby nie kazali
    > płacić OC ?
    > Interesowałem się zapisaniem do ADAC ale w Polsce chyba nie ma takiej
    > możliwości (znalazłem stronę jakiegoś gościa który pośredniczy i
    > zarabia na tym). Czy Polak mieszkający na stałe w Polsce może zapisać
    > się do ADAC ?
    > A w polskie ubezpieczenia nie wierzę - zwłaszcza że chyba taki
> [...]

    Z tym zarobkiem na ADAC to nie ma tak dobrze, ale jakies bonusy podobno
    sa. Co do ADAC w PL to nie ma problemu od trzech lat posaiadam dzieki
    szwagierce. Ona raz zostawila kluczyki w aucie, wiec wezwala pomoc i jej
    otworzyli. Drugi raz na autostradzie zlapala gume i ADAC przyjechalo i
    jej wymienilo kolo na zapasowe. Mnie scholowalo kiedys z ringu za
    Berlinem do Szczecina, bo mi pompka paliwa siadla kiedy wracalem z
    Amsterdamu. Byla godzina 2ga w nocy. Ja z niemieckiego kulawy jestem,
    ale z infolinia sie dogadalem po angielsku. Masz polskie numery
    kontaktowe. ADAC Premium jest podobno wazne na calym swiecie.
    80E to nie majatek, a spokoj gdy podozujesz z rodzina jest bezcenny.

    --
    regards
    Salata