  • 21. Data: 2011-02-02 09:51:52
    Temat: Re: portal interenetowy- jaka technologia
    Od: "NKAB -" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Joanna Eric <k...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > zastanawiania sie nad wyborem nejlepszej technologii dla tego portalu.
    >

    > Chcialbym Was prosic o porade dotyczaca technologi.
    > Zalezy mi abv portal mial moduly do zarzadzania trescia, mozliwosc
    > logowania sie uzytkownikow, moderowania komentarzy, forum, ogloszenia,
    > katalog firm.
    > Chcialbym aby rozwiazania techniczne uzyte w projekcie pozwolily na
    > latwa modyfikacje w przyszlosci, byly przyjazne dla roznych
    > wyszukiwarek.
    > Nie jestem webdeveloperem- bylbym bardzo zobowiazany za wszelkie Wasze

    Moim skromnym zdaniem, przynajmniej ja bym tak zrobił,
    to znaleźdź partnera-programistę do tego przedsięwzięcia.
    Obca firma to obca firma to ich prawa autorskie to grosza
    pozycja w negocjacjach, a wspólne prawa to to co jego to i twoje.

    Andrzej.

  • 22. Data: 2011-02-02 11:09:36
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2011-02-02 10:51, NKAB - pisze:

> [...]
    > Obca firma to obca firma to ich prawa autorskie to grosza
    > pozycja w negocjacjach, a wspólne prawa to to co jego to i twoje.

    jak się będziesz chciał napić piwa, to pamiętaj: najlepiej kupić browar,
    bo wiesz .. zawsze to będziesz SWOJE pić.

    wojtek

    --
    polecam stronę: www.nartyrowery.pl
    największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym

  • 23. Data: 2011-02-02 11:12:32
    Od: Michał Gancarski <m...@g...com>

    On Wed, 2 Feb 2011 09:51:52 +0000 (UTC), NKAB - wrote:

    [...]

> [...]
    > Obca firma to obca firma to ich prawa autorskie to grosza
    > pozycja w negocjacjach, a wspólne prawa to to co jego to i twoje.

    Prawa autorskie można przekazać wedle postanowień umowy. Jest to z drugiej
    strony raczej niemożliwe w przypadku CMSa dostarczanego przez firmę z
    zewnątrz (chyba, że pisanego na zamówienie). Z pewnością jednak powinny
    zostać przekazane prawa do designu. Co do technicznego partnera - to może
    być dobry pomysł, choć oczywiście wszystko zależy od partnera.

    --
    Michał Gancarski

    Sieeeaaaaaaaaaaa!

  • 24. Data: 2011-02-03 08:01:03
    Od: "NKAB -" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Michał Gancarski <m...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > zostać przekazane prawa do designu. Co do technicznego partnera - to może
    > być dobry pomysł, choć oczywiście wszystko zależy od partnera.

    Ale i tak powinna wykonawcę szukać z programistą, sama jest
    bezbronna.

    Andrzej.