  • Data: 2010-07-12 14:09:05
    Temat: Re: porażka.....
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-12 13:28, Szymon Łuczak pisze:
    (...)
    > Ostatnia oder została wyłączona rok temu.

    Tak, czytałem o tym i nie było to rok temu, a 3 miesiące.
    Dokładnie 30 kwietnia 2010 - Lublin.
    http://www.computerworld.pl/news/358487/Wylaczono.os
    tatni.komputer.Odra.w.Polsce.html

    > Na PKP i lepiej sobie radziła niż toto co postawiono zmaiast niej.

    Być może. Na którejś z uczelni długo tropiono serwer z Novell-em 3.
    Po chyba czterech lata poszukiwań zlokalizowano go w końcu po kablu
    sieciowym (nie wiem czy to była skrętka, czy jeszcze koncentryk).
    Przez przypadek był zamurowany. Dziwnym trafem cały czas chodził
    bezawaryjnie.