    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: porażka.....
    Date: Fri, 09 Jul 2010 19:02:15 +0200

    W dniu 2010-07-09 10:10, LEPEK pisze:
    (...)
    > Może zburzę twój porządek świata, ale myślę podobnie, jak naleśnik.

    Niczego mi nie burzysz - możesz myśleć jak chcesz, niczego to nie
    zmienia.

    > I o ile wiem - nie jesteśmy jedyni.

    Wiem, wiem - jesteście wybrani ;)

    > Rzecz z resztą nie dotyczy jedynie
    > samochodów (jak choćby Corolla E11, która była robiona w JP i GB), ale i
    > elektroniki, mechaniki, itd.

    Jasne - zdradź mi teraz ile osób sprawdza po VIN montownię, kto
    sprawdza producenta cewek zapłonowych albo łożysk, czy też miejsce
    produkcji elektroniki. Ja wiem, że tacy ludzie są, ale nie ma to
    znaczenia w skali makro. Dla przykładu - kiedyś IBM miał jakąś
    wadliwą partię dysków ATA made in Hungary (chyba ta lokalizacja).
    Tymczasem z te samej fabryki dyski SCSI wychodziły bezawaryjnie.
    Znam też legendy o tym, że rolki z GB były gorsze od tych z JP itd.
    Podobnie wyglądały legendy z Dębicą Furio - była zła, ponieważ
    polska. Tymczasem produkowana była w Polsce, w Anglii i (chyba)
    Słowenii. Pięknym przykładem irracjonalnej wiary w lokalizację
    jest dobra jakość Nissana i zła jakość Dacii.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.