  • 21. Data: 2010-10-07 16:09:44
    Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-10-07 16:03, Cavallino pisze:

    > Nie ma takiej opcji, nigdy nie miałem 15 latka i zapewne nigdy już mi to
    > nie będzie dane.

    Alez jest, kazdy twoj samochod to zlom.

    --
    Karolek

  • 22. Data: 2010-10-07 16:14:43
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > Tylko nie pisz, ze kupilbys sobie BMW, ale tego nie zrobisz bo ich
    > kierowcy maja taka, a nie inna opinie... :>

    Tak zerknąłem sobie z ciekawości na ceny (bo nawet na myśl mi nie przyszło
    aby sobie auto tej firmy kupować) i wychodzi na to, że albo 4 letni francuz
    albo 10 letnie BMW. Chyba wolę jednak młodsze. Rdza nie ma oczu i na widok
    znaczka nie oddaje szacuneczka na dzielni. Na koszty części eksploatacyjnych
    nawet mi sie patrzeć nie chce.
    Auto dla bogatych.
    Szkoda że w PL widzi się najczęściej udresioną biedotę, zastaw się a postaw
    się.
    Syndrom Mad Maxa ;)
    Tylko czemu BMW? a nie Ferrari czy Jaguar. Ceny podobne. Czyżby filmy
    gangsterskie? Czy po prostu łatwiej dostepne auto.

    --
    Irokez

  • 23. Data: 2010-10-07 16:21:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Alez jest, kazdy twoj samochod to zlom.

    Bo ponieważ?
    Stare BMW miałem tylko raz, potem już tej głupoty z kupowaniem złomu nie
    powtórzyłem.

  • 24. Data: 2010-10-07 16:25:01
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-10-07 16:21, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Bo ponieważ?
    > Stare BMW miałem tylko raz, potem już tej głupoty z kupowaniem złomu nie
    > powtórzyłem.

    Kupiles alfe, ktora w twoich rekach sie rozpadla, teraz masz gownianego
    ceeda, ktory tez sie pewnie rozpadnie... i zapewne bylo ich wiecej, ale
    nie znam ciebie prywatnie wiec nie wiem, a ty sie nie przyznasz.

    --
    Karolek

  • 25. Data: 2010-10-07 16:31:18
    Od: AL <a...@s...tam>

    Karolek pisze:

    > Tylko nie pisz, ze kupilbys sobie BMW, ale tego nie zrobisz bo ich
    > kierowcy maja taka, a nie inna opinie... :>

    myslalem o Z3 - ale nie kabrio (tylko sztywny dach)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 26. Data: 2010-10-07 16:35:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Kupiles alfe, ktora w twoich rekach sie rozpadla

    Nie.
    Alfa rozpadła się gdy nieopatrznie oddałem ją do serwisu z jakąś duperelą.
    Tak ją "naprawili", że dwukrotna wymiana bloku silnika niewiele dała.
    Moja wina przy tym wszystkim wynosiła 0%.

    Ale i tak nie była złomem, wszystkie auta które łapały się u mnie na tą
    kategorię były niemieckie, plus dwa Fiaty - Uno i Bis, bo kupione były od
    handlarzy-przekrętasów.

    Samochodów z których byłem w zadowolony miałem znacznie więcej niż
    niewypałów, o złomach nie wspominając.

  • 27. Data: 2010-10-07 17:51:00
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin AL

    > a tego typu porownania sa idiotyczne, (i czesto przytaczane przez osoby
    > jezdzace starymi autami = nie znaczy to, ze uwazam, ze kazde z nich to
    > 'bomba na drodze') bo moze byc rowniez calkiem odwrotnie zgodnie z
    > haslem "jaki pan taki kram"

    Nie, takie porównania są prawdziwe, bo auta klasy E są z reguły dużo
    bardziej solidne niż auta klasy C, a po drugie "stan zero" dla auta klasy
    E jest zupełnie w innym miejscu niż dla auta klasy C.

    > sam szukam nie od dzisiaj jakiegos starszego, oryginalnego autka by sie
    > nim zaopiekowac (do jezdzenia mam inne) - tylko czasu wciaz jakos brak i
    > odkladam to z roku na rok, no chyba, ze 'okazja mnie w koncu kopnie w
    > dupe' to wowczas nie bede sie zastanawial ani chwili ;)

    10-cio letnim autem klasy E nie trzeba się jakoś specjalnie opiekować, o
    ile oczywiście nie przejechało pół miliona kilometrów ani nie zostało
    zeskrobane z przystanka. Takie auto ma niewielkie ślady użytkowania i po
    prostu się je eksploatuje.

    --
    ignorance is bliss

  • 28. Data: 2010-10-07 17:56:30
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Ja już nastoletnie BMW miałem, więc jestem w stanie ocenić czy to złom
    > czy nie.
    > Nawet jeśli teoretycznie wszystko było sprawne, to mało co mi kanister
    > przez dziurę w bagażniku (którą sobie wcześniej w rdzy wybił) nie
    > uciekł. ;-)

    To nie było pełnoletnie BMW tylko jakiś złom z kibla. Takie rzeczy się
    nawet w kredensach nie działy, o ile oczywiście nie zostały odwinięte z
    drzewa i wyklepane przez kowala.

    --
    ignorance is bliss

  • 29. Data: 2010-10-07 18:15:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin AL

    > Nie, takie porównania są prawdziwe,

    Bzdura.

    > bo auta klasy E są z reguły dużo
    > bardziej solidne niż auta klasy C

    Co nie znaczy że mniej awaryjne, albo wolniej się zużywające.
    To już zależy tylko od konkretnego przypadku.
    Porównaj sobie XM do BX.
    Jedno jest pewne - są większe.

  • 30. Data: 2010-10-07 18:17:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Cavallino

    > To nie było pełnoletnie BMW tylko jakiś złom z kibla.

    Nie, to było normalne BMW, nawet niewypadkowe i 10 letnie w momencie zakupu,
    sprowadzone rok wcześniej na własne potrzeby przez znajomego.
    Tyle że to było 20 lat temu.

    O spróchniałych nadkolach w bagażniku dowiedziałem się jak już ten kanister
    trochę po nim polatał i dziurę wybił (wtedy w bagazniku nie dawali żadnej
    wykładziny).