  • 31. Data: 2010-10-07 19:26:04
    Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-10-07 16:35, Cavallino pisze:

    > Nie.
    > Alfa rozpadła się gdy nieopatrznie oddałem ją do serwisu z jakąś duperelą.
    > Tak ją "naprawili", że dwukrotna wymiana bloku silnika niewiele dała.
    > Moja wina przy tym wszystkim wynosiła 0%.
    >
    > Ale i tak nie była złomem, wszystkie auta które łapały się u mnie na tą
    > kategorię były niemieckie, plus dwa Fiaty - Uno i Bis, bo kupione były
    > od handlarzy-przekrętasów.
    >
    > Samochodów z których byłem w zadowolony miałem znacznie więcej niż
    > niewypałów, o złomach nie wspominając.

    Dobra, dobra, meganke tez zajechales.
    Widac bledy, ktore ciagle popelniasz to kupowanie trupow o handlarzy lub
    serwisowanie nowego auta w kiepskim ASO polaczone z niewlasciwym
    uzytkowaniem, stad twoje wieczne problemy z samochodami.

    --
    Karolek

  • 32. Data: 2010-10-07 19:26:57
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-10-07 16:31, AL pisze:

    > myslalem o Z3 - ale nie kabrio (tylko sztywny dach)

    A czym teraz jezdzisz, bo ciekawy jestem na ktorym miejscu sie
    znajdujesz w statystykach? :>

    --
    Karolek

  • 33. Data: 2010-10-07 20:00:26
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-10-07 18:17, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości

    > Nie, to było normalne BMW, nawet niewypadkowe i 10 letnie w momencie
    > zakupu, sprowadzone rok wcześniej na własne potrzeby przez znajomego.
    > Tyle że to było 20 lat temu.
    >
    > O spróchniałych nadkolach w bagażniku dowiedziałem się jak już ten
    > kanister trochę po nim polatał i dziurę wybił (wtedy w bagazniku nie
    > dawali żadnej wykładziny).

    Czyli piszesz o aucie, które dziś by miało 31 lat. Nie sądzisz, że to
    "nieco" inna epoka? Pokaż mi ówczesne auto, które w wieku 10 lat nie
    miało rdzy. Jakiekolwiek miało wtedy ocynk?
    Dwa lata później zaczęto produkcję Deloreana - o którym mozna
    powiedzieć, że nie rdzewiał - był zrobiony po prostu z nierdzewnej stali.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 34. Data: 2010-10-07 20:46:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > Dobra, dobra, meganke tez zajechales.

    Nic z tych rzeczy, Megankę zajechało Renault podczas produkcji, a pewnie
    również podczas projektowania.

    > Widac bledy, ktore ciagle popelniasz to kupowanie trupow o handlarzy

    To było dawno, wyciągnąłem wnioski i z handlem złomem nie mam już nic
    wspólnego.
    Mogę się tylko uśmiać widząc jak jakiś złomiarz broni tej bandy przestępców.

    > lub serwisowanie nowego auta w kiepskim ASO

    Kiepskim?
    To co naprawiało Alfę to było jedyne ASO w tej części kraju, całkiem niezłe,
    swego czasu przygotowujące samochody do Pucharu Alfa Romeo.
    Do tego PODOBNO za mojego boxera brał się najlepszy i jedyny fachowiec od
    tych silników.
    Widać to wszystko to było za mało, ale nic więcej zrobić nie mogłem.

    >polaczone z niewlasciwym uzytkowaniem

    LOL !!!
    A na czym polega niewłaściwe użytkowanie samochodu, któremu psuje się
    elektronika? ;-)

    Wymyśl coś sensownego, bo takie opinie połączone ze stwierdzeniem sprzed
    kilku postów, że nie masz o mnie zielonego pojęcia, więc tym bardziej o
    użytkowaniu samochodów, tylko pokazują twoją mentalność przygłupiego dresa z
    BMW.

  • 35. Data: 2010-10-07 20:48:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:

    > Czyli piszesz o aucie, które dziś by miało 31 lat.

    Mniej więcej.
    A wtedy miało 10, o 5 lat mniej niż hipotetyczny egzemplarz o którym się
    dowiedzieliśmy, że za nic w świecie nie może być złomem.

    >Nie sądzisz, że to "nieco" inna epoka?

    Sądzę.
    Wtedy jeszcze robili porządne auta, takie z 1995 roku może być tylko gorsze.

  • 36. Data: 2010-10-07 20:50:14
    Od: AL <a...@s...tam>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości

    jezli chodzi o wygode jazdy - tak.
    Jezeli chodzi o zuzycie - nie. Elementy eksploatacyjne zuzywaja sie w
    takim samym stopniu - roznica jedynie jest taka, ze ich serwisowanie
    jest drozsze

    > Co nie znaczy że mniej awaryjne, albo wolniej się zużywające.

    right

    > To już zależy tylko od konkretnego przypadku.
    > Porównaj sobie XM do BX.

    ale co ma w temacie BX i XM:

    BX jest poprzednikiem Xantii
    Xantia nie byla autem tzw segmentu C, tylko D

    XM byl jedno pieterko powyzej Xantii

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 37. Data: 2010-10-07 20:55:19
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Sądzę.
    > Wtedy jeszcze robili porządne auta, takie z 1995 roku może być tylko
    > gorsze.

    Jesteś trzeźwy?

    --
    ignorance is bliss

  • 38. Data: 2010-10-07 20:56:04
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

> [...]
    >
    > O spróchniałych nadkolach w bagażniku dowiedziałem się jak już ten
    > kanister trochę po nim polatał i dziurę wybił (wtedy w bagazniku nie

    Czyli po prostu bredzisz ekstrapolując jakieś prehistoryczne
    doświadczenia ze starymi struclami na współczesne auta.

    --
    ignorance is bliss

  • 39. Data: 2010-10-07 20:59:05
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Co nie znaczy że mniej awaryjne, albo wolniej się zużywające. To już
    > zależy tylko od konkretnego przypadku.

    Znaczy, statystyczne auto klasy E jest dużo solidniejsze. Po za tym jest
    ogólnie lepsze niż auto klasy C więc żeby na skutek zużycia zeszło do
    jego poziomu to naprawdę wiele trzeba.

    > Porównaj sobie XM do BX.

    Nie prowadzę badań archeologicznych.

    --
    ignorance is bliss

  • 40. Data: 2010-10-07 21:00:19
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin AL

    > jezli chodzi o wygode jazdy - tak.
    > Jezeli chodzi o zuzycie - nie. Elementy eksploatacyjne zuzywaja sie w
    > takim samym stopniu - roznica jedynie jest taka, ze ich serwisowanie
    > jest drozsze

    Bzdura. Większe auta są dużo droższe nie dlatego, że są dłuższe 10 cm,
    ale głównie dlatego, że są po prostu solidniejsze.

    --
    ignorance is bliss