-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.na
sk.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!news.glorb.com!npeer02.iad.hig
hwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad0
1.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostra
da.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: to <t...@a...xyz>
Subject: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <i8jmlh$1cj$1@inews.gazeta.pl> <i8jq3b$3aq$1@news.mm.pl>
<i8jtds$kv8$1@inews.gazeta.pl>
<4cadb1ed$0$27040$65785112@news.neostrada.pl> <i8kcvp$gne$1@news.onet.pl>
<4cadb922$0$27040$65785112@news.neostrada.pl>
<i8ken7$kuv$1@inews.gazeta.pl>
<4cadec64$0$22794$65785112@news.neostrada.pl> <i8krmh$skg$1@news.onet.pl>
<i8l4p9$5o7$1@inews.gazeta.pl>
<4cae18c3$0$27040$65785112@news.neostrada.pl> <i8l5om$pgr$1@news.onet.pl>
X-No-Archive: Yes
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 08 Oct 2010 17:15:35 GMT
Lines: 24
Message-ID: <4caf51b7$0$21001$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
X-Trace: 1286558135 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 21001 80.52.166.102:47323
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2316522
[ ukryj nagłówki ]begin Cavallino
>> Bzdura. Większe auta są dużo droższe nie dlatego, że są dłuższe 10 cm,
>> ale głównie dlatego, że są po prostu solidniejsze.
>
> Nie, za to dlatego że są bardziej napakowane pierdołami, które do samej
> jazdy bezpośrednio nie służą, ale po zepsuciu skutecznie ją
> uniemożliwiają.
Piszesz jakbyś nie jechał nigdy dobrym autem pomijając to prehistoryczne
bmw. Prawda jest taka, że zadbanym autem klasy E (lub nawet któreś z
lepszych klasy D) przy przebiegu 300-500 tys. km jedzie się zupełnie
normalnie. Nie sprawia wrażenia, że każda część ma luz, a całość trzyma
się na słowo honoru. Tymczasem mniejsze auta nawet nie przy takim
przebiegu, ale nawet sporo mniejszym sprawiają zwykle wrażenie
rozklekotanego złomu. Pomijając już nawet kwestie techniczne to trwałość
wnętrza (fotele, tapicerka) w autach luksusowych jest o niebo wyższa.
Nie ma cudów. Kompakt jest projektowany dla grupy docelowej dla której
najbardziej istotny czynnik to cena. Auto klasy E jest kierowane do grupy
docelowej, dla której najistotniejszy jest prestiż i jakość.
--
ignorance is bliss
Następne wpisy z tego wątku
- 08.10.10 20:19 Karolek
- 08.10.10 21:09 Cavallino
- 08.10.10 23:18 Jaroslaw Berezowski
- 09.10.10 06:59 Karolek
- 09.10.10 09:06 Wojciech Smagowicz [ZIWK]
- 09.10.10 18:38 Jaroslaw Berezowski
- 10.10.10 15:39 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 11.10.10 14:43 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
Najnowsze wątki
- 2024-11-29 Dławik CM
- 2024-11-29 [OT] Lewe oprogramowanie
- 2024-11-29 Błonie => Sales Specialist <=
- 2024-11-29 Warszawa => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-29 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-29 Pómpy ciepła darmo rozdajoo
- 2024-11-29 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2024-11-29 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-29 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-29 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO