eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) › Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-2.dfn.de!ne
    ws.dfn.de!feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.musoftware.de!wum.musoftware.
    de!border1.nntp.ams2.giganews.com!border1.nntp.ams.giganews.com!nntp.giganews.c
    om!feeder2.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad
    01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <i8jmlh$1cj$1@inews.gazeta.pl> <i8jq3b$3aq$1@news.mm.pl>
    <i8jtds$kv8$1@inews.gazeta.pl>
    <4cadb1ed$0$27040$65785112@news.neostrada.pl> <i8kcvp$gne$1@news.onet.pl>
    <4cadb922$0$27040$65785112@news.neostrada.pl>
    <i8ken7$kuv$1@inews.gazeta.pl>
    <4cadec64$0$22794$65785112@news.neostrada.pl> <i8krmh$skg$1@news.onet.pl>
    <i8l4p9$5o7$1@inews.gazeta.pl>
    <4cae18c3$0$27040$65785112@news.neostrada.pl>
    <i8l5tu$9mu$1@inews.gazeta.pl>
    X-No-Archive: Yes
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Date: 08 Oct 2010 17:10:55 GMT
    Lines: 20
    Message-ID: <4caf509f$0$21001$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
    X-Trace: 1286557855 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 21001 80.52.166.102:47323
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Original-Bytes: 2003
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2316520
    [ ukryj nagłówki ]

    begin AL

    > czy uwazasz, ze solidniejsze sa takie elementy (bo o nich tu tez mowimy)
    > jak:
    > - amortyzatory
    > - hamulce (tarcze/klocki/zaciski
    > - zawieszenie (elementy gumowo metalowe, czy cale wahacze lub
    > konstrukcje wielowahaczowe) ?

    Oczywiście, że są solidniejsze i ogólnie lepsze.

    > Jesli testowac je na dziurawych polskich drogach lub innm torze - zuzyja
    > sie w podobny sposob. A naprawa zawieszenia wielowahaczowego -
    > dostepnego raczej w wyzszych modelach - jest duzo bardziej
    > kosztowniejsze niz w konstrukcjach jednowahaczowych czy belkach

    A kto tu mówi o kosztach? Wiadomo, że naprawa lepszego jest droższa.

    --
    ignorance is bliss

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: