  • 1. Data: 2009-08-05 06:37:09
    Temat: porada - słuchawka
    Od: Romek <r...@l...pl>

    Żona ma Nokię E66 i prosiła mnie żebym kupił słuchawkę bluetooth.
    Przeglądałem oferty na allegro i nie mam pojęcia co mam wybrać rozsądnego.
    Na google opinii sprzecznych jest sporo, a że nie leży w uchu , a że
    szumi itp
    Może ktoś ma wypróbowany sprzęt i mógłby z czystym sumieniem polecić.
    Dzięki za pomoc
    r.

  • 2. Data: 2009-08-05 09:46:40
    Temat: Re: porada - słuchawka
    Od: Romek <r...@l...pl>

    Romek pisze:
> [...]
    > szumi itp
    > Może ktoś ma wypróbowany sprzęt i mógłby z czystym sumieniem polecić.
    Ludzie, nikt nie używa słuchawki?

  • 3. Data: 2009-08-05 10:03:09
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Romek nadaje:
    > Ludzie, nikt nie używa słuchawki?

    Normalnie, jak człowiek, daj kartę żonie i niech sobie kupi coś ładnego.

  • 4. Data: 2009-08-05 10:17:52
    Od: Romek <r...@l...pl>

    JanKo pisze:
    > Agent Romek nadaje:
    >
    > Normalnie, jak człowiek, daj kartę żonie i niech sobie kupi coś ładnego.

    no świetna rada, sam to wymysliłeś :) ?

  • 5. Data: 2009-08-05 10:45:50
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Romek"
    > Ludzie, nikt nie używa słuchawki?
    Klasykę polecam Jabra BT200 a jak ma wibrować to 250V.

    pzdr
    olo

  • 6. Data: 2009-08-05 11:13:55
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    olo pisze:

    > Klasykę polecam Jabra BT200 a jak ma wibrować to 250V.

    To słuchawki też wibrują? W ucho nie łaskoczą?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 7. Data: 2009-08-05 11:22:29
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Romek nadaje:
    > no świetna rada, sam to wymysliłeś :) ?

    Gdybyś miał mózg między uszami sam byś na to wpadł. Ty to będziesz nosił
    czy ona? Jak myślisz, po co jest lustro przy stoisku z bluetoothem? By
    sprawdzać parametry odbioru? ;-)

  • 8. Data: 2009-08-05 11:33:07
    Od: Romek <r...@l...pl>

    no widzę że poziom dyskusji jest wysoki, szkoda słów
    r.

  • 9. Data: 2009-08-05 11:34:52
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent JanKo nadaje:

    > Jak myślisz, po co jest lustro przy stoisku z bluetoothem?

    Bo słuchawkę kupuje się oczami:
    http://i.komorkomaniak.pl/2009/05/aliph-jawbone1.jpg
    http://i.komorkomaniak.pl/2009/05/bluetooth-headset-
    steampunk.jpg

  • 10. Data: 2009-08-05 11:50:12
    Od: Romek <r...@l...pl>

    JanKo pisze:
    > Agent JanKo nadaje:

    > Bo słuchawkę kupuje się oczami:
    > http://i.komorkomaniak.pl/2009/05/aliph-jawbone1.jpg
    > http://i.komorkomaniak.pl/2009/05/bluetooth-headset-
    steampunk.jpg
    chłopie to poczytaj sobie o jakości dźwięku jakie są duże rozbieżności i
    to słuchawki z najwyższej półki
    Widzę że głos zabierają Ci co najmniej wiedzą i co nic nie czytali na
    ten temat.
    az