  • 1. Data: 2009-03-28 10:08:52
    Temat: popękany króciec ssący - naprawa
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    Witam,

    Na stronie virago.com.pl znalazłem informację że można naprawić króciec
    ssący owijając go taśmą samowulkanizacyjną. Czy ktoś coś takiego robił?
    Ma to sens?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2009-03-28 10:34:52
    Temat: Re: popękany króciec ssący - naprawa
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Piotr Rezmer pisze:
    > Witam,
    >
    > Na stronie virago.com.pl znalazłem informację że można naprawić króciec
    > ssący owijając go taśmą samowulkanizacyjną. Czy ktoś coś takiego robił?
    > Ma to sens?

    Tak, tymczasowo. Owijalem kiedys krociec gdyz musialem czekac na nowy ok
    tygodnia. Dziala. Kupilem tez kiedys motocykl z kroccem oblepionym
    silikonem :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 3. Data: 2009-03-28 18:52:30
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    Kuczu pisze:

    > Tak, tymczasowo. Owijalem kiedys krociec gdyz musialem czekac na nowy ok
    > tygodnia. Dziala. Kupilem tez kiedys motocykl z kroccem oblepionym
    > silikonem :)

    Dzięki za info, a orientujesz się może kto w Polsce lub niedaleko w
    Niemczech sprowadza części do Tamahy? ZTCP w cennikach Dragstera, cena
    krócca była w okolicach 700 pln, tymczasem w stanach około 70 usd. Na
    allegro były zdarzają się oferty do xv535, szukam do 250.

    W luisie, polo, hg brak :(

    Jak to będzie po angielsku? fuel intake, joint carburetor? Na Ebayu
    pusto.. :(

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2009-03-28 21:59:45
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Piotr Rezmer pisze:

    > Dzięki za info, a orientujesz się może kto w Polsce lub niedaleko w
    > Niemczech sprowadza części do Tamahy?

    Moj kumpel prowadzi sklep Yamaszy w DDR. Odezwij sie na priv.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 5. Data: 2009-03-28 23:43:52
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Sat, 28 Mar 2009 19:52:30 +0100, Piotr Rezmer

    >Jak to będzie po angielsku? fuel intake, joint carburetor? Na Ebayu
    >pusto.. :(

    Inlet / intake

    Manifold / stub / rubber / boot

    Wszelkie kombinacje tego plus pewnie coś jeszcze ;)

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 6. Data: 2009-03-29 00:10:56
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Piotr Rezmer wrote:

> [...]
    > krócca była w okolicach 700 pln, tymczasem w stanach około 70 usd. Na
    > allegro były zdarzają się oferty do xv535, szukam do 250.

    Kupowalem cos takeigo jakis czas temu.
    Sztuka nowka, wyszlo to z przesylka gdzies 200zl.
    I w Polsce.

    Myk jest w tym zebys poszukal serwisu, skelpu z czesciami do jakiegos
    chinskiego importera.Nie pamietam juz jaka to byla marka, ale jakas z tych
    bardziej znanych z wlasna siecia serwisowa. Jak poszukasz to znajdziesz.
    Sprzedawane przez nich (nich bo kilku je sprzedaje pod roznymi nazwami)
    sprzety sa dokladna kopia virago 250 wiec i krociec pasowal idealnie.
    Wykonanie tez bylo ok. No i cena tym bardziej.

    pozdro
    Tmek

  • 7. Data: 2009-03-29 00:13:38
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Tmek pisze:

    > Sprzedawane przez nich (nich bo kilku je sprzedaje pod roznymi nazwami)
    > sprzety sa dokladna kopia virago 250 wiec i krociec pasowal idealnie.
    > Wykonanie tez bylo ok. No i cena tym bardziej.

    Kymco ?

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 8. Data: 2009-03-29 00:16:02
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Tmek wrote:

> [...]
    > roznymi nazwami) sprzety sa dokladna kopia virago 250 wiec i krociec
    > pasowal idealnie. Wykonanie tez bylo ok. No i cena tym bardziej.

    Bodajze bylo to od Keeway Supershadow 250. Glowy nie dam, wymienialem to
    prawie 2 lata temu.
    Ale szukaj w tym kierunku, sprzety sa identyczne niemal.

    Tmek

  • 9. Data: 2009-03-29 08:08:35
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    Tmek pisze:

    > Bodajze bylo to od Keeway Supershadow 250. Glowy nie dam, wymienialem to
    > prawie 2 lata temu.
    > Ale szukaj w tym kierunku, sprzety sa identyczne niemal.

    Faktycznie, model różni się na pierwszy rzut oka felgami, jest duża
    szansa że "bebechy" będą identyczne.
    A do Keewaya mam rzut beretem, i tak miałem się do nich wybrać po
    kierunkowskaz do XLRki.

    http://www.keeway.pl/main.php?subSite=item&id=12

    Martwi mnie tylko informacja że motocykl jest niedostępny na rynku
    polskim. Może po prostu zakończyli sprzedaż moto, zaś części nadal będą
    dostępne.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 10. Data: 2009-03-29 11:43:35
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Piotr Rezmer wrote:

> [...]
    >
    > Martwi mnie tylko informacja że motocykl jest niedostępny na rynku
    > polskim. Może po prostu zakończyli sprzedaż moto, zaś części nadal

    Oprocz felg, kierownicy, siedzenia i jakis pierdolek reszta jest raczej taka
    sama.
    A jak nie to to jest to kymco i insze.

    Tmek