  • Data: 2015-01-16 17:26:53
    Temat: Re: ponownie o śrubokrętach
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > kurde Panowie, mogli byście dać jakieś namiary na konkretne modele...
    > naprawdę miałem w życiu wiele śrubokrętów, wszystko to w większości
    > syf...
    > np. mam śrubokręt krzyżakowy do śrubek PC i do nich pasuje, ale już do
    > śrubek z drukarek nie pasuje ślizga się...
    > jeśli Ktoś ma konkretne modele to bym bardzo prosił o podanie jakiegoś
    > linka i dopisanie do czego najlepiej się nadaje...

    Do prac precyzyjnych:
    http://www.wiha.com/pl/produkte/systemy-trzonow-wymi
    ennych/system-4-zestaw-trzonow-kombi-11-cz-18722.htm
    potrzebujesz mniejsze torxy?
    http://www.wiha.com/pl/produkte/systemy-trzonow-wymi
    ennych/system-4-zestaw-trzonow-kombi-6-cz-18717.html
    a może jednak większy rozmiar?
    http://www.wiha.com/pl/produkte/systemy-trzonow-wymi
    ennych/system-6-zestaw-trzonow-kombi-11-cz-18660.htm
    może jednak też nasadowe?
    http://www.wiha.com/pl/produkte/systemy-trzonow-wymi
    ennych/system-6-zestaw-kluczy-nasadowych-12-cz.html
    a jak wolisz pojedyncze:
    http://www.wiha.com/pl/produkte/wkr/wiha-softfinish.
    html
    Dobierz sobie do śrub, jakie będziesz odkręcał.
    tak po prostu
    chyba że nie wiesz co odkręcasz... i raczej tak jest jak czytam... to Ci
    nie pomożemy bo niby jak.

    --
    Irokez