    From: a...@p...pl
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: pomysł na dekoder za darmo
    Date: Tue, 28 Sep 2010 13:01:56 +0200

    Czesc,

    gdzies niedawno byla jakas wypowiedz (chyba kogos z PSL), gdzie
    rzucali kwotami cen odbiornikow do NTC i wymieniona byla kwota 400 zl.
    Ja pytam, czy przypadkiem nie bedzie to kolejny skok na "publiczna -
    czyli nasza" kase? Przeciez juz dzis w mojej malej miejscowosci (ca
    100+) mozna pojsc do sklepu i kupic z polki tuner dvb-t za 199 zl
    BRUTTO - przy minimalnym popycie!!! Juz ktos pisal, ze na allegro mogl
    kupic za 160. Jak ruszy NTC, to bedzie to normalna cena.

    Wiec jezeli ma na tym jakis koles zarabiac, to ja sie nie zgadzam na
    rozdawanie pieniedzy - naszych pieniedzy, bo to z podatkow. Niech np.
    UKE zamowi 1 milion tunerow na swoj koszt i sprzeda aby mu sie tylko
    koszt zwrocil. Przy duzym zamowieniu, cena moze byc niska (nawet na
    raty)! I to bylaby pomoc panstwa dla obywateli.

    --
    ThinkXtra