  • 31. Data: 2015-01-09 18:34:23
    Temat: Re: pomysł na...androida ze zbitym wyświetlaczem
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-01-07 o 21:08, dddddddd pisze:

> [...]
    > telefonu - mam kartę z limitem 30GB/m-c więc można by i jakiś film od
    > czasu do czasu puścić. Potrzebny by był tylko konwerter
    > hdmi->composite->modulator żeby wpuścić to na kanał tv analogowej.
    > Dzięki temu mógłby chodzić cały czas janosik, zawsze można by włączyć
    > navi online. Pozostaje tylko kwestia sterowania - ale o ile dobrze
    > pamiętam jak chciałem naładować pada do PS3...telefonem, to pad się
    > podłączył do telefonu i nim zaczął sterować, chyba do auta najlepsze
    > rozwiązanie
    > Co do telefonu - jak wykorzystanie będzie ciekawe i tańsze niż wymiana

    Ja mam Xperie X8 z padniętym dotykiem, co to sam sobie wybiera co chce.
    Używałem jako hotspota do Aero2 dopóki nie wprowadzili wklepywania danych.
    Leży jeszcze na półce, ale na dniach raczej w kontener poleci na złom
    elektroniczny.
    A jak masz ze zbitym ekranem to chyba podobnie można zrobić jeżeli nie
    opłaca się jak u mnie wymieniać ekranu.

    --
    Irokez

  • 32. Data: 2015-01-10 18:15:34
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "AL" napisał w wiadomości grup

    >IGO - mamy mam najnowsze (system - tzn licencje dostarczal producent
    >radia). IGO ma ta przewage, ze interfejs mam spory potencjal
    >konfiguracyjny (skorki) oraz moge sciagnac mape dowolnego kraju jak i POI,
    >w tym radary dla roznych krajow z niezaleznych serwerow (nie znalazlem tej
    >funkcjonalnosci dla AutoMapy)

    Chińczyk dostarczył legalnego IGO? A jak z aktualizacjami map?

  • 33. Data: 2015-01-11 19:42:32
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-01-10 18:15, Ghost wrote:

    > Użytkownik "AL" napisał w wiadomości grup

    > Chińczyk dostarczył legalnego IGO? A jak z aktualizacjami map?

    działa - o dziwo ;)

  • 34. Data: 2015-01-11 23:50:21
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    On 2015-01-10 18:15, Ghost wrote:

    > Użytkownik "AL" napisał w wiadomości grup

    >działa - o dziwo ;)

    nowe mapy za free?

  • 35. Data: 2015-01-12 23:37:20
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    "Ghost" wydumał(a) w wiadomości ID

    > nowe mapy za free?

    Jak już "drążysz" to ja zapytam o model tego "Chińczyka" bo jakoś wierzyć mi się
    nie chce że ma 8 cali ekranu :>
    Wcześniej rozkminiałem jakieś Kruger&Matz ale z w/w powodów (głównie z powodu
    WM6ce) odpadło.

    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 36. Data: 2015-01-13 09:13:25
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-01-12 23:37, MichaelData(R) wrote:
> [...]
    > wierzyć mi się nie chce że ma 8 cali ekranu :>
    > Wcześniej rozkminiałem jakieś Kruger&Matz ale z w/w powodów (głównie z

    człowieki małej wiary ;)
    cały wątek z opisem dostępny jest tu (są też linki do zdjęć jakie
    zrobiłem) - jak jestes zainteresowany stacja - polecam poczytac rowniez
    n/w watek od poczatku
    http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=45184&p
    ostdays=0&postorder=asc&highlight=kierownicy&start=2
    100

    https://www.dropbox.com/s/wwckv4r8yt2gmw5/radio0.jpg
    ?dl=0
    https://www.dropbox.com/s/w7484x8io23h4l3/radio_navi