  • Data: 2015-01-09 11:21:37
    Temat: Re: pomysł na...androida ze zbitym wyświetlaczem
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-01-09 01:22, MichaelData(R) wrote:
    > "AL" wydumał(a) w wiadomości ID news:m8m4m6$1mm$1@dont-email.me
    >
    > [...]
    >
    > Wyjścia AVX na dodatkowe 2 monitory?

    ma oczywiscie - na dwa dodatkowe monitory montowane np. do zagłówków
    (dodatkowo, definiujesz strefy: przod tyl i kazda moze zajmowac sie
    czyms innym. W komplecie jest pilocik - dla tych na tylnej kanapie)

    > Że tak zapytam, obsługuje to BT3/4 A2DP?

    muze przesyla z telefonu, informacje z innych programow tez moze
    (dlatego w swoim telefonie ze wzgl. na Yanosika m.in. mam wylaczona
    opcje przesylu multimediow - bo mnie wkurza, gdyz w momencie wysylu
    komunikatow przyciszana jest muzyka w przednich glosnikach. M.in. z tego
    powodu rowniez mam wylaczone komunikaty glosowe z nawigacji samochodowej
    - wystarczy mi 8" ekran niemal przed nosem).

    Jednoczesnie moze sie doc podlaczyc przynajmniej dwa odbiorniki po BT.
    Jaki to konkretnie standard - przyznam, ze nie wiem i musialbym siegnac
    do pudelka.
    W kazdym razie dziala i robi to czego oczekuje - i o to chodzi.

    AAAA - w oryginalnym radio (tym przed zamiana - mialem sterowanie glosem
    - w tym chinskim tego nie mam.
    W chinskim wynalazku nie synchronizuje mi sie ksiazka telefoniczna z
    telefonem, czyli pokazuje sie numer osoby dzwoniacej - ale nie nazwa z
    ksiazki telefonicznej.
    Przy oddzanianiu podobnie - moge wklepac numer z palca, wybrac z
    historii wczesniej dzwoniacych oraz wybrac z listy numerow jakie sobie
    wczesniej wprowadzilem - np. najczesciej do kogo dzwonie (wowczas jest
    nazwa).
    Wiec brak synchronizacji z ksiazka telefoniczna moglbym uznac za wade
    mojego chinczyka (ale nowsze wersje podobno sobie juz z tym radza).

    > Hmm, brak wsparcia dla 32GB?

    mam wlozona karte 32GB z muzyka - wiec dziala

    > [...]
    >
    > Dla mnie "niedostępne" bo moje auto (rocznik 2005/6 KIA Carnival II) nie
    > posiada wielu wskazań na tablicy. Ubolewam bo nawet ECU nie ma
    > odpowiednich PIDów dla wskazań chwilowego zużycia paliwa co dla mnie
    > jest dość ważne. Kombinuję sobie to jakoś ulepszyć ale WM6 całkowicie
    > odpada. Z Andkiem jest alternatywa więc pokombinuję :)

    dla mnie istotne bylo to, ze radio ma wygladac jak fabryczne - i tak
    wyglada.
    Chinczyk byl dostarczony z czescia deski rozdzielczej, ktorej faktura
    idealnie odpowiada tej oryginalnej - wiec osoba nieswiadoma nie
    przypuszcza, ze radio nie jest oryginalne.

    Zakladanie osobnego tabletu bedzie wygladac co najmniej dziwnie -
    zreszta nawet w oryginalnych rozwiazaniach niektorych marek nie podobaja
    mi sie wizualnie wysuwane konsole a'la tablety - sterczace nad deska
    rozdzielcza.

    > Tutaj też problem, bo jesli mam tel w kieszeni, to nie dość że muszę
    > włączyć Yanosika to jeszcze powinienem to usłyszeć a tutaj bez
    > podłączenia via A2DP raczej niemożliwe, chociż Yanosik wspomaga funkcję
    > "głośnomówiącą". Telefon w kieszeni dla mnie jest "za cichy". Z funkcją
    > automtyczną pełnego połączenia przez BT (tel+multimedia) to OK :)

    > Noo, na starych apkach OK. Gorzej jeśli spróbujesz czegoś
    > ciekawszego...ale alternatywa Ci wygasła bo WM6 już jest trupem :/

    IGO - mamy mam najnowsze (system - tzn licencje dostarczal producent
    radia). IGO ma ta przewage, ze interfejs mam spory potencjal
    konfiguracyjny (skorki) oraz moge sciagnac mape dowolnego kraju jak i
    POI, w tym radary dla roznych krajow z niezaleznych serwerow (nie
    znalazlem tej funkcjonalnosci dla AutoMapy)

    Przykład:
    http://poiplaza.com/index.php?p=dc&c=32&lpg=&d=&pg=1
    2

    > Aha, czyli TRZECI gadget. Przypomnę:
    > 1) Radio+multimedia z bezużyteczym TV analog

    TV bym wycial - ale bylo standardem.
    Za drobna doplata moglem miec DVBT - ale nie ogladam TV w aucie - wiec
    podziekowalem sprzedawcy - natomiast jest to wciaz do kupienia

    > 2)telefon w kieszeni, bez wsparcia dla WM6

    Navi w aucie, jeden dotyk NFC i wlacza sie Yanosik (stosuje tylko przy
    dluzszych trasach) - wiec telefonu praktycznie ie wyciagam (BT zawsze w
    telefonie wlaczony, wiec zawsze laczy sie automatycznie)

    > 3)dodatowy "zasłaniacz" szyby (rejestrator)+ osobne dojścia bez wsparcia
    > online/WiFI/Backup

    Rejestrator jest za lusterkiem - i jest tak ukryty, ze 99% pasazerow
    nawet nie uwaza, ze tam cokolwiek jest (i od roku go nawet nie sciagalem).

    Dodatkowa zaleta: brak potrzeby jakichkolwiek uchwytow na telefon,
    szukania ladowarki, plataniny kabli - jest wrecz ascetycznie - wszystko
    co potrzebne jest albo zabudowane w deske albo poukrywane.

> [...]
    > pasażerów :)

    > Na dodatek "czuję" kulturę rozmowy, gdzie zdaję sobie
    > sprawę że mój rozmówca, nie ma zamiaru słuchać mojego burkotu silnika
    > czy "pogłosu" zakłóconego wszelakim 3d otoczenia, więc używam DSP
    > wbudowane w słuchawkę BT (Plantronics)...z funkcją "answer/ignore"
    > (oczywiście głosową) :)...polecam również (Android/WM6) wybieranie
    > głosowe z ksiązki " Cyberon Voice Comander" do dzwonienia. Działa
    > wyśmienicie. Dodatkowo w WM6 odczytuje SmS ale w Android są aplikacje,
    > które robią to z automatu, łącznie z "podyktowaniem SMS" w formie

    jak rowniez wymowieniem osoby, ktora dzwoni - i to mozna ustawic z
    automatu (patrz NFC) - bo na codzien nie zawsze potrzeba aby byla ta
    funkcjonalnosc wlaczona.

    > Jak widzisz, forma maksymalnego skupienia się na jeździe jest dla mnie
    > wyższa niż w Twoim przypadku...ale głownie dla tego że zdaję sobie
    > sprawę z tych udogodnień :)

    z tym bym sie klocil - ale kazdy ma swoj punkt widzenia :-D