    From: MichaelData(R) <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: pomysł na...androida ze zbitym wyświetlaczem
    Date: Thu, 8 Jan 2015 12:59:17 +0100

    Ghost wydumał(a) w news:54ae419d$0$2155$65785112@news.neostrada.pl :
    > mialo byc "sporo dedykowanych pod marke/model"

    Tyle że te dedykowane to najczęsciej starocie w sensie produkcji z 2012 a
    cena z kosmosu. Andek stary jak i procek+reszta. Taniej dorobić sobie ramkę
    do "noname'. Co tutaj duzo ukrywać...technologia idzie szybciej niż "co dwa
    lata" i mnie interesuje szybkie/tanie z mozliwosciami+kompatybilne z resztą.
    Są modele nawet w oparciu o WM i tuner TV analog...gdzie jak wiadomo jest to
    już bezużyteczne na naszym terenie więc zakup takiego sprzętu to wyrzucone
    pieniądze. Jesli do wiosny (teraz nie bede kombinował bo za zimno) cena
    spadnie do ok 1tys to napewno kupię...no i mam nadzieje że wepchą tam
    lepszego Andka, chociaż 4.2 też mnie już zadowala.
    W sumie to trochę "jazdy" z tymi cenami, bo niby tablet 7'' 3G mozna kupić
    za 300zł i wzmacniacz za 200 więc cena 2tys to jakies nieporozumienie.

    --
    Michael________(TM)