  • 81. Data: 2012-08-03 10:34:47
    Temat: Re: pompka paliwa (SC900)
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-08-02 20:42, nazgul pisze:

    > Zgadza się, ale Twoja.
    >
    > Bo moja jest taka:
    > Dostajesz gwarancję na produkt (samochód)
    > ale pod warunkiem obsługiwania/naprawiania go w ASO z użyciem części oryginalnych.

    Sam żeś se to wymyslił, to sam dyskutuj z taką tezą (nieprawdziwą).

    > Konstatacja nie miała być odkrywcza, choć jak się okazało dla niektórych była.

    A Elvis żyje.

  • 82. Data: 2012-08-03 10:55:21
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > Nic nie pocznę, jeśli ktoś da się wysłać na drzewo gdy usłyszy, że
    > wymieniając pompkę paliwa utracił gwarancję na zawieszenie czy lakier.

    dobra dobra, a jak założysz chińskie klocki hamulcowe, które zniszczą
    tarczę, a od drgań padna łożyska?
    przykład dobry jak kazdy inny
    Spokojnie tez można wymyslic uszkodzenie, które będzie mozna zwalić na
    pompkę, ot np. pożar.
    Albo, paliwo wylało się, rozpusciło masę bitumiczną i stad perforacja
    blach...

    > I co z GVO ? Nie obowiązuje już ? Pytam bo nie wiem.

    ja tez nie.

  • 83. Data: 2012-08-03 11:02:05
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-08-03 08:48, PM pisze:

    > Jednak można stracić na CAŁE auto po wymianie pompki.
    >
    > cytat z warunków gwarancji Fiat:
    >
    > ASO odmówi wykonania naprawy gwarancyjnej przed
    > upływem 24-miesięcy, gdy uszkodzenie częciowe lub
    > całkowite wynikło z:
    >
    > ? modyfikacji, naprawy lub demontażu pojazdu, wykonywanych poza autoryzowanymi
    stacjami sieci handlowo-serwisowej FIAT;

    > ? niedbalstwa, zniszczenia, użytkowania samochodu
    > niezgodnie z przeznaczeniem, uczestnictwa w zawodach
    > sportowych, naprawy pojazdu z zastosowaniem nieoryginalnych czści zamiennych (tzn.
    nie pochodzacych od
    > producenta pojazdu);

    Wystarczy tylko, że udowodnią, że CAŁE auto zepsuło się od pompki. Drobiazg.

  • 84. Data: 2012-08-03 11:05:15
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > W twierdzeniu UTRATY GWARANCJI chyba jest to zawarte. Bo jak można utracić
    gwarancję na część, na którą przez producenta auta gwarancja nie została udzielona ?

    To się tak tylko nazywa: gwarancja na całe auto. A popatrz na listę wyłączeń.
    Okaże się, że de facto jest to gwarancja na pewne typy uszkodzeń pewnych części.

  • 85. Data: 2012-08-03 11:10:58
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-08-02 22:08, Cavallino pisze:

    > Łżesz, albo tłuczesz od rzeczy.
    > Jaki jest sens żądania od producenta stosowania innych części niż własne, jeśli to
    on płaci za części i naprawę?

    No cóż, znam takich, co żądali od ASO Renault wsadzenia odpłatnie cewek Denso
    zamiast tego, co im ASO chciało wymienić bezpłatnie... ;)

  • 86. Data: 2012-08-03 11:19:39
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-08-02 21:38, nazgul pisze:

    > "dla ludzi naprawiających w ASO (bo stracą gwarancję) jest monopol producenta"

    Jeszcze raz. Kupiłeś samochód, zepsuła się w nim pompka.
    Producent w ramach naprawy wsadza ci taką samą pompkę (i to nie jest żadna sprzedaż,
    ustalmy: to naprawa).
    A ty uważasz że to monopol, bo odmawia wsadzenia (lub wzięcia odpowiedzialności) za
    inną
    (obcego producenta) pompkę. Inną niż ta, która się zepsuła
    Tak, oczywiście, masz rację. To monopol jak cholera. Zadowolony?

  • 87. Data: 2012-08-03 11:32:33
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:jvg2f7$2ut6$1@news2.ipartners.pl...

    > Sam żeś se to wymyslił, to sam dyskutuj z taką tezą (nieprawdziwą).

    Udowodnij że nieprawdziwą, albo bądź konsekwentny i milcz.

    > A Elvis żyje.

    to jest odkrywcze czy prawdziwe?

  • 88. Data: 2012-08-03 11:55:09
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:jvg53b$303h$1@news2.ipartners.pl...

> [...]
    > (obcego producenta) pompkę. Inną niż ta, która się zepsuła
    > Tak, oczywiście, masz rację. To monopol jak cholera. Zadowolony?

    Nie, bo dorobiłes do prostego faktu historyjkę,
    razem z Cavallino zafiksowaliście się na tym, że następuje wymiana części w
    ramach gwarancji.
    A jak się nic nie zepsuło tylko wymienisz np. tarcze hamulcowe, które się
    potem skrzywią i rozwalą łożysko?
    Lub przywalisz w coś, pęknie ci szyba, założysz zamiennik nie w ASO, bedzie
    nieszczelność i zardzewieje ci coś tam, co wtedy?

    przykładów można sobie wytworzyć mnóstwo.

  • 89. Data: 2012-08-03 11:56:19
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:jvg42e$2v7r$1@news2.ipartners.pl...

    > Wystarczy tylko, że udowodnią, że CAŁE auto zepsuło się od pompki.
    > Drobiazg.

    Całe?
    a dlaczego całe?

  • 90. Data: 2012-08-03 12:00:30
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    Użytkownik "PM" <x...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    > wiadomości news:jvg42e$2v7r$1@news2.ipartners.pl...

    > Całe?
    > a dlaczego całe?

    choć jak się spali, to całe... masz rację ;-)