  • 11. Data: 2018-05-01 18:30:46
    Temat: Re: pompka - jaka?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 1 maja 2018 13:03:08 UTC+2 użytkownik Czarek napisał:

    > Uważasz to jest powód do chwalenia się tym?

    A w czym Tobie to przeszkadza?

  • 12. Data: 2018-05-01 18:56:32
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Czy możecie polecić jakąś pompkę, aby samemu regulować ciśnienie w
    > oponach? Zależy mi na dokładnym manometrze i aby się nie rozpadła po 5
    > użyciach. Uprzedzając pytania, że mogę na stacji pompować, niby mogę,
    > ale ilekroć jadę to albo mokro, albo zepsute itd.
    > Ps. powietrze mi nie ucieka, chcę zmieniać ciśnienie w zależności od
    > obciążenia, na pusto mam 2.2. na pełnym 2.8.

    Jeżeli jakość w międzyczasie się nie popsuła, ta jest nie do zdarcia, na
    dokładność manometra też nie narzekam, mam taką od 15 lat:
    http://allegro.pl/pompka-nozna-z-manometrem-start-pr
    odukt-polski-i7311834543.html

    Tyle że namachać się nogą trzeba...

  • 13. Data: 2018-05-01 20:05:32
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-05-01 o 06:06, adam pisze:
    > Hej,
    > Czy możecie polecić jakąś pompkę, aby samemu regulować ciśnienie w > oponach?
    Zależy mi na dokładnym manometrze i aby się nie rozpadła po 5
    Nie kupuj najtańszych bo to wyrzucone pieniądze w błoto,
    polecam Ci coś w tym stylu, (1 z brzegu aukcja)
    http://allegro.pl/kompresor-samochodowy-12v-pompka-d
    o-kol-auta-opon-i6878548475.html
    ja kupiłem podobną parę lat temu i od tego czasu mam spokój.
    Naprawdę trwała pompka.
    --
    Pozdr
    Janusz

  • 14. Data: 2018-05-01 20:23:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nawijasz makaron na uszy. Mam taka pompke. Ma blad konstrukcyjny. Stoi na sprezynach,
    sprezyny sie scieraja i pekaja.

  • 15. Data: 2018-05-01 20:33:48
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-05-01 20:23, Zenek Kapelinder wrote:
    > Nawijasz makaron na uszy. Mam taka pompke. Ma blad konstrukcyjny. Stoi na
    sprezynach, sprezyny sie scieraja i pekaja.

    Dobrze, że moja o tym nie wie i sprężyny nie przemieszczają się przy
    pompowaniu. Może masz krzywe nogi? (To w sprawie wycieczki makaronowej.)

  • 16. Data: 2018-05-01 20:35:41
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Nawijasz makaron na uszy. Mam taka pompke. Ma blad konstrukcyjny. Stoi na
    sprezynach, sprezyny sie scieraja i pekaja.

    Ale pękają po 16 latach. :-)

    Robert

  • 17. Data: 2018-05-01 20:45:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Gdzies po 15 pompowniach pekla jedna, druga za moment.

  • 18. Data: 2018-05-01 20:54:09
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Gdzies po 15 pompowniach pekla jedna, druga za moment.

    Chińczyk Chińczykowi nie równy. Tej samej konstrukcji miałem jak pewnie
    wielu nasz polski wyrób z lat `80. Ale czy te sprężyny były inaczej
    zaczepione to nie pomnę.

    Robert

  • 19. Data: 2018-05-01 20:56:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 1 May 2018 11:45:33 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
    > Gdzies po 15 pompowniach pekla jedna, druga za moment.

    To chyba za szybko jak na starcie.
    Zle dobrane, zle obrobione cieplnie ?

    Mam gdzies ruska nozna, porzadna konstrukcja ... ale coz zrobic, jesli
    ruska sprezyna jak wiadomo gniotsja, nie łamiotsja :-)

    J.

  • 20. Data: 2018-05-01 21:08:58
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2018 o 12:54 adam <a...@p...onet.pl> pisze:

    > Jaki konkretnie masz?
    > pzdr
    > Adam

    Fabryczny, na wyposażeniu C4GP. Wcześniej z powodzeniem używałem
    dedykowany do Renault Grand Scenic.

    TG