  • Data: 2015-12-28 23:11:57
    Temat: Re: pompa paliwa zamiast lejka
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wtyczka pod zapalniczkę - 5-10zł
    mam
    > przewód 2 żyłowy 3m z 8zł
    mam
    > pompka na szrocie w stanie bliżej nieokreślonym 20-30zł
    mam
    > paliwo na dojazd na szrot i do sklepu z 10zł
    po drodze. do przedszkola, do pracy, do lekarza..
    > z 20min żebyś to sobie ładnie posklejał do kupy
    Ło! Jak to ma być dobrze zrobione, to poświęcę choćby dniówkę. Ty
    będziesz grał na kompie, albo oglądał gołe baby, ja będę lutował. Ja nie
    krytykuje sposobu w jaki spędzasz wolny czas.
    > z 1.5m przewodu paliwoodpornego z 10zł
    igielitowy kupię za 2 złote
    > 2 opaski zaciskowe z 3zł
    i co jeszcze. trytytką oblecę.

    > Gotowa pompka z dostawą pod drzwi 50zł...
    no i...? gotowe kable rozruchowe kosztują 15zł i mają śladowe ilości miedzi.
    jak jak zrobiłem kable 20 lat temu, to do dzisiaj działają, choć
    odpalały silniki z ciężarówek. dalej komuś tam służą.

    > Pomijam już że (..)
    nie. mocno się mylisz, ale nie mam obowiązku ani ochoty się tłumaczyć. W
    zasadzie to nawet nie mam swojego auta. poprostu chciałem wiedzieć czy
    ktoś zamiast wywalić starą pompkę z baku, przerobił ją na coś
    użytecznego. Albo kupił na allegro pompkę która ma pompować 12 litrów na
    minutę, a pompuje 1 litr.

    > Po 10min pompowania 30l baniaka okaże się że stary akumulator, bo na
    > nowy pewnie też żałujesz 150zł, zdechł i trzeba iść do sąsiada po
    > prostownik albo przewody rozruchowe żeby go odpalić..
    Znowu pudło detektywie. 2Ampery przez 5 minut, to ( o ile dobrze
    policzyłem) to mniej niż 0.2Ah, (dwie dziesiąte amperogodziny). Wiesz o
    czym piszesz? Czy zazwyczaj poziom inteligencji Twojego audytorium nie
    wymaga od Ciebie myślenia?
    ToMasz