  • 21. Data: 2009-10-19 08:24:18
    Temat: Re: pomóżcie proszę
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Tytus pisze:

    > Ale nigdy w zyciu nie spiewales "harrrrrrrrrrrlejjjjjj moj to jest to,
    > kochaaaaaaaaam go" ??? Nawet jesli tego nie pamietasz???

    nie - "Dżem" sucks... :-P

    --

    pozdr
    pj

  • 22. Data: 2009-10-19 08:38:36
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 19 Paź, 10:24, "(pj)" <j...@g...com> wrote:

    > nie - "Dżem" sucks... :-P

    No przynajmniej jeden normalny! ;-)

    --
    Artur

  • 23. Data: 2009-10-19 08:40:24
    Od: n...@s...com

    On Mon, 19 Oct 2009 01:38:36 -0700 (PDT), Artur Zabroński
    <a...@g...com> wrote:

    >No przynajmniej jeden normalny! ;-)

    inaczej

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 24. Data: 2009-10-19 09:01:11
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 19 Paź, 10:40, n...@s...com wrote:

    > inaczej

    A tyle się teraz mówi w mediach o tolerancyjności i wszystko jak krew
    w piach...

    --
    Artur
    Zygzak 12

  • 25. Data: 2009-10-19 09:45:34
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "miau" <k...@w...pl> wrote in message

    > Użytkownik "asia9360" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > Pomóżcie mi proszę i powiedzcie, który motocykl jest najlepszy? Mój
    > brat ma hondę VF500 i uważa ją za ósmy cud świata. Mi zaś się nie
    > podoba, wolę harley'a. Kto z nas ma rację względemtego, który jest
    > lepszy?
    >
    > *** Fałefa, z autopsji malo obiektywnie radze...
    > Ja swoja tez uwazalam za osmy cud swiata...

    Dziewionty, Kasikaderko, ledwie dziewionty, wefkoncu sama jestes usmym. No..
    ;)

    weFAQ&v=qvj

  • 26. Data: 2009-10-19 11:46:02
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Artur Zabroński pisze:

    > A tyle się teraz mówi w mediach o tolerancyjności i wszystko jak krew
    > w piach...

    To Ty nie wiesz, że napreclu obowiązuje jedynie słuszna,
    wicie-rozumicie, linia..?! Także na zajęciach ze śpiewu. :-P

    --

    pozdr
    pj

  • 27. Data: 2009-10-19 12:08:04
    Temat: Re: pomóżcie prosz
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "(pj)"
    Także na zajęciach ze śpiewu. :-P

    No bo rock'n roll rzadzi :)
    Ale zawsze kolega PJ moze poprowadzic zajecia z kraftwerka przy ognisku :) -
    i to jest wlasnie ta tulerancja :)

  • 28. Data: 2009-10-19 12:59:41
    Od: n...@s...com

    On Mon, 19 Oct 2009 14:08:04 +0200, "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>
    wrote:

    >No bo rock'n roll rzadzi :)
    >Ale zawsze kolega PJ moze poprowadzic zajecia z kraftwerka przy ognisku :) -
    >i to jest wlasnie ta tulerancja :)

    Byleby nie z rana bo czlowiek na kacu slabo wytrzymuje akompaniujaca
    sieczkarnie ;)

    pozdr
    newrom

  • 29. Data: 2009-10-19 15:46:40
    Temat: [OT] Re: pomóżcie prosz
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    n...@s...com pisze:

    > Byleby nie z rana bo czlowiek na kacu slabo wytrzymuje akompaniujaca
    > sieczkarnie ;)

    Mówisz kochanieńki o tym: (?)

    http://tinyurl.com/dt125-sound

    Oj Romku, jaka Twa wiedza na temat chociażby przywołanego do tablicy
    przez Tytusa zespoła mierna...

    http://www.youtube.com/watch?v=9YCZVeIJ8xk

    --

    pozdr