  • 11. Data: 2009-10-18 14:02:01
    Temat: Re: pomóżcie proszę
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    cpt. Nemo pisze:
    > Użytkownik "asia9360" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    Ten "na wlasnej krwi wyhodowany" ;)

    O wlasnie to sobie przeczytalem przed chwilka: http://tinyurl.com/yhmtwb8

    > Wbijcie sobie do glowy ze tak jak nie ma najlepszego samochodu,

    alo alo, a sluzbowy? ;>

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 12. Data: 2009-10-18 16:51:32
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "zbigi"
    Zas tobie podoba sie legenda, od brandzlowania sie na widok ktorej
    > wiekszosc pewnie zaczynala swa fascynacje motocyklami ;)

    Coz za slownictwo ??? Zbyszku

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 13. Data: 2009-10-18 17:34:28
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 17 Paź, 18:31, zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>
    wrote:
    > Zas tobie podoba sie legenda, od brandzlowania sie na widok ktorej
    > wiekszosc pewnie zaczynala swa fascynacje motocyklami ;)

    No to są chyba jakieś żarty?! W życiu mi się nie podobał żaden harlej
    ani żaden czoper ani żaden cruiser ani żadne inne twory tego typu!

    --
    Artur

  • 14. Data: 2009-10-18 18:39:01
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Artur Zabroński"
    No to są chyba jakieś żarty?! W życiu mi się nie podobał żaden harlej
    ani żaden czoper ani żaden cruiser ani żadne inne twory tego typu!

    Ale nigdy w zyciu nie spiewales "harrrrrrrrrrrlejjjjjj moj to jest to,
    kochaaaaaaaaam go" ??? Nawet jesli tego nie pamietasz???

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 15. Data: 2009-10-18 19:07:04
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

  • 16. Data: 2009-10-18 19:08:51
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 18 Paź, 20:39, "Tytus" <t...@g...pl> wrote:

    > Ale nigdy w zyciu nie spiewales "harrrrrrrrrrrlejjjjjj moj to jest to,
    > kochaaaaaaaaam go" ??? Nawet jesli tego nie pamietasz???

    Nie? A co to oznacza?

    --
    Artur
    Zygzak 12

  • 17. Data: 2009-10-18 23:15:35
    Od: "miau" <k...@w...pl>

    Użytkownik "woohoo" <2...@D...pl> napisał w wiadomości

    > Oba chujowe. =)

    *** Sam jestes ...chujowy

    pozdr
    miau

  • 18. Data: 2009-10-18 23:20:52
    Od: "miau" <k...@w...pl>

    Użytkownik "asia9360" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Pomóżcie mi proszę i powiedzcie, który motocykl jest najlepszy? Mój
    brat ma hondę VF500 i uważa ją za ósmy cud świata. Mi zaś się nie
    podoba, wolę harley'a. Kto z nas ma rację względemtego, który jest
    lepszy?

    *** Fałefa, z autopsji malo obiektywnie radze...
    Ja swoja tez uwazalam za osmy cud swiata...

    pozdr
    miau

  • 19. Data: 2009-10-19 06:25:19
    Temat: Re: pomóżcie prosz
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Artur Zabroński" <a...@g...com> napisał w
    wiadomości
    n.googlegroups.com...
    On 18 Paź, 20:39, "Tytus" <t...@g...pl> wrote:

    > Ale nigdy w zyciu nie spiewales "harrrrrrrrrrrlejjjjjj moj to jest to,
    > kochaaaaaaaaam go" ??? Nawet jesli tego nie pamietasz???
    >
    >Nie? A co to oznacza?

    on nic nie wie o zyciu :-)

    b.

  • 20. Data: 2009-10-19 06:43:46