  • 1. Data: 2009-06-17 13:51:58
    Temat: pomozcie ocenic kilka moto...
    Od: Karol Herda <k...@g...com>

    szukam dla siebie Fazera 600 z ok. 2002 roku i mam kilka takich
    linkow:

    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M134716
    6
    ladnie wyglada ale zmieniana tarcza... podobno to moze oznaczac wiele
    rzeczy, poza tym motomotion - slyszalem ze kiedys mialo renome ale
    ostatnio ludzie cos na nich psiocza... nie wiem jak jest dokladnie.

    http://allegro.pl/item659701806_yamaha_fazer_600_200
    2_r.html
    tu bedzie problem bo nie mam w okolicy nikogo kto moglby pomoc go
    obejrzec..:/

    http://allegro.pl/item664029212_yamaha_fzs_600_fazer
    _2002rok_zobacz.html
    tu ciekawa alternatywa bo sporo tanszy ale wiadomo ze nic za
    darmo...:/
    kumpel kupowal tu jakis czas temu R6 i ostatnio poszla mu skrzynia..
    poza tym bak jakis dojechany - czy to moze byc cos powaznego?

    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M134164
    1
    no i najwieksza dla mnie zagadka... - szukajac czegos innego niz FZR
    znalazlem takie cos... jak dla mnie to wymiata z wygladu, mniej KM i
    brak owiewki to dla mnie na razie zalety;) wiec bralbym go z miejsca
    ALE 12000pln za 2006 rok smierdzi mi krowim plackiem, czy ktos
    orientuje sie w cenach tych rocznikow?

  • 2. Data: 2009-06-17 13:57:02
    Temat: Re: pomozcie ocenic kilka moto...
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Karol Herda pisze:
> [...]
    6
    > ladnie wyglada ale zmieniana tarcza... podobno to moze oznaczac wiele

    np żeeeeee... się zużyła?

    --
    gildor
    9'99

  • 3. Data: 2009-06-17 14:02:09
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 17 Jun 2009 15:57:02 +0200) ktos podajacy sie za gildor
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    6

    > np żeeeeee... się zużyła?

    Albo ktos sobie wymienil na bardziej dizajnerska niz fabryczna.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 4. Data: 2009-06-17 14:05:09
    Od: Karol Herda <k...@g...com>

    On 17 Cze, 15:57, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:
    > Karol Herda pisze:
    >
    > np żeeeeee... się zużyła?

    teoretycznie tak ale podobno trudno zjechac w moto tarcze, szczegolnie
    w 7 lat... nie slyszalem o nikim kto wymienial tarcze w moto - zawsze
    byly 'dozywotnie' no chyba ze egzemplarz jest juz pelnoletni - wtedy
    to moze jeszcze.. a druga opcja to dzwon:/

    ale ja sie nie znam i dlatego pytam tutaj:P

  • 5. Data: 2009-06-17 14:14:50
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Karol Herda pisze:

> [...]
    > byly 'dozywotnie' no chyba ze egzemplarz jest juz pelnoletni - wtedy
    > to moze jeszcze.. a druga opcja to dzwon:/

    albo xena ;)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 6. Data: 2009-06-17 14:26:04
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Karol Herda" <k...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
> [...]

    byly 'dozywotnie' no chyba ze egzemplarz jest juz pelnoletni - wtedy
    to moze jeszcze.. a druga opcja to dzwon:/
    ***

    Naprawde Karolu? Kurde, moglbys to jeszcze wytlumaczyc moje padace? Tarcze
    zezarla w 60 tysiecy. Znam wiecej takich ktorzy wymieniali tarcze, jesli nie
    z powodu zuzycia to chocby z powodu dynamicznego ruszenia z zapieta blokada
    lub, ze wzgledu na cene nowych tarcz, zmieniali moto.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki
    weFAQ&v=qvj

  • 7. Data: 2009-06-17 14:45:59
    Od: Karol Herda <k...@g...com>

    On 17 Cze, 16:26, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:

> [...]
    > z powodu zuzycia to chocby z powodu dynamicznego ruszenia z zapieta blokada
    > lub, ze wzgledu na cene nowych tarcz, zmieniali moto.

    tez slyszalem ze kumpel sprzedal moto bo tarcza byla zjechana... a ze
    nie slyszalem zeby ktos to wymienial tak poprostu to pewnie stad
    wniosek ze to raczej trwale elementy:]
    ale jak juz mowilem nie znam sie i dlatego pytam tutaj:) wiec koniec
    OT i kto mi powie cos o tych motorkach:P?

    BTW to bedzie moje I moto i naprawde nie mam o tym pojecia...:/ wiec
    KAZDA pomoc mile widziana (splace sie na najblizszym zlocie;])
    a moze ktos mieszka w Ostrołęce i moglby ta Kawke obejrzec:)?

  • 8. Data: 2009-06-17 15:00:56
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    gildor pisze:

    6

    > np żeeeeee... się zużyła?

    Ze mial widzimisie i zmienil ?
    Ladniej wygladaja :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 9. Data: 2009-06-17 16:22:59
    Od: "lukasz" <...@...z>

> [...]
    > brak owiewki to dla mnie na razie zalety;) wiec bralbym go z miejsca
    > ALE 12000pln za 2006 rok smierdzi mi krowim plackiem, czy ktos

    moze peknieta rama ;):)

    http://www.scigacz.pl/Kawasaki,ER6,wada,ramy,3543.ht
    ml

  • 10. Data: 2009-06-17 16:43:32
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Karol Herda" <k...@g...com> wrote

> [...]
    > brak owiewki to dla mnie na razie zalety;) wiec bralbym go z miejsca
    > ALE 12000pln za 2006 rok smierdzi mi krowim plackiem, czy ktos

    mobile.de sie orientuje

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)