  • 1. Data: 2009-06-17 09:52:10
    Temat: Salon Aprilia Krakow ?
    Od: "m13" <m...@g...pl>

    Witam,

    Czy wiecie gdzie w Karkowie (ew polska poludniowa) jest salon Aprili. Dealer
    na Zakliki prowadzi juz tylko KMT'a. Interesuje mnie Aprilia Pegaso trial.

    Pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2009-06-17 09:58:44
    Temat: Re: Salon Aprilia Krakow ?
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "m13"

    > Czy wiecie gdzie w Karkowie (ew polska poludniowa) jest salon Aprili.
    > Dealer
    > na Zakliki prowadzi juz tylko KMT'a. Interesuje mnie Aprilia Pegaso trial.

    jasne, ze jest i ma dorsoduro do testow:-) i jakies pegaso tez maja do jazdy
    www.bravados.pl
    Łużycka 42, za stacja orlenu

    --
    ania

  • 3. Data: 2009-06-17 10:30:47
    Od: "m13" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > jasne, ze jest i ma dorsoduro do testow:-) i jakies pegaso tez maja do
    jazdy
    > www.bravados.pl
    > Łużycka 42, za stacja orlenu

    Ania, jestem twoim slugą...wielkie dzieki :)

  • 4. Data: 2009-06-17 18:32:37
    Od: Rafal K <c...@o...pl>

    m13 pisze:
    > jazdy
    >>
    > Ania, jestem twoim slugą...wielkie dzieki :)

    pojechales :-)