  • 1. Data: 2009-10-29 06:38:57
    Temat: [pomocy] problem z neostrada lub router'ami
    Od: "kedarby" <a...@h...pl>

    Witam!
    od 2 tyg mam problem z neostrada, mianowicie chodzila od ponad roku dobrze
    az pewnego dnia cos padlo i cisza, dzialala przez routerek Asus zmienilem
    bo liczylem ze padl, jednak nastepny po tyg to samo a teraz jakie sa objawy
    na routerze ADSl normalnei swieci dioda, dioda od internetu miga, a jak
    podlacze modem USB TPsy to internet dziala dobrze, czasem bo ilus probach
    konfiguracji (zawsze tak samo) zlapie na chwile interent!

    w diagniostyce routerow pokazuej FAIL przy ATMach

    moze ktos ma pomysl co moze byc?

    dziekuje z gory za pomoc

  • 2. Data: 2009-10-29 10:19:03
    Temat: Re: problem z neostrada lub router'ami
    Od: Krzysiek <k...@g...com>

    za zabezpieczyłeś sieć? nie masz darmozjadów na pokładzie?

  • 3. Data: 2009-10-29 10:30:59
    Od: "kedarby" <a...@h...pl>

    >za zabezpieczyłeś sieć? nie masz darmozjadów na pokładzie?

    no po wi-fi mam wylaczone
    a po lanie nie mam napewno

  • 4. Data: 2009-10-29 10:43:15
    Od: Krzysiek <k...@g...com>

    On 29 Paź, 11:30, "kedarby" <a...@h...pl> wrote:

    > no po wi-fi mam wylaczone
    > a po lanie nie mam napewno
    niepotrzebne ;-) chyba, że wchodza Ci do domu ludzie ze skrętka,
    podłączają się i wychodzą ;-))

    w takim razie zgłoś usterkę do TP. Może coś na linii.

  • 5. Data: 2009-10-30 17:27:14
    Temat: Re: [pomocy] problem z neostrada lub router'ami
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    kedarby pisze:
> [...]
    > konfiguracji (zawsze tak samo) zlapie na chwile interent!
    >
    > w diagniostyce routerow pokazuej FAIL przy ATMach

    A jak podłączasz przez modem tepsiany, to jak nie może się połączyć, to
    jaki błąd wywala? - chodzi mi o numer błędu.
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 6. Data: 2009-10-31 20:16:40
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "kedarby" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > probach konfiguracji (zawsze tak samo) zlapie na chwile interent!

    "a jak podlacze modem USB TPsy to internet dziala dobrze"
    CZY TO ZDANIE JEST PRAWDZIWE?

    "zmienilem bo liczylem ze padl, jednak nastepny po tyg to samo"
    A PRZEZ TYDZIEŃ BYŁO DOBRZE?
    ASUS zmieniłeś na CO?

    " internet dziala dobrze, czasem bo ilus probach konfiguracji (zawsze tak
    samo) zlapie na chwile interent"
    CO MASZ NA MYŚLI MÓWIĄC O PRÓBACH KONFIGURACJI?

    Resetujesz ustawienia routera guzikiem uruchamiasz kreator konfiguracji, od
    razu/nie od razu działa i potem
    działa/nie działa przez kilka/kilkanaście dni?

    Feromon

  • 7. Data: 2009-11-02 09:08:00
    Od: "kedarby" <a...@h...pl>

    > "a jak podlacze modem USB TPsy to internet dziala dobrze"
    > CZY TO ZDANIE JEST PRAWDZIWE?

    TAK

    > "zmienilem bo liczylem ze padl, jednak nastepny po tyg to samo"
    > A PRZEZ TYDZIEŃ BYŁO DOBRZE?
    > ASUS zmieniłeś na CO?

    TP-link

    > " internet dziala dobrze, czasem bo ilus probach konfiguracji (zawsze tak
    > samo) zlapie na chwile interent"
    > CO MASZ NA MYŚLI MÓWIĄC O PRÓBACH KONFIGURACJI?

    po resetach do fabrycznych ustawien

    > Resetujesz ustawienia routera guzikiem uruchamiasz kreator konfiguracji,
    > od razu/nie od razu działa i potem
    > działa/nie działa przez kilka/kilkanaście dni?

    jak dziala to nieraz odrazu po resecie do fabrycznych