  • 11. Data: 2009-08-20 13:39:18
    Temat: Re: pomoc w wyborze smartfona....
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Największy wybór oprogramowania obecnie jest pod Windows Mobile - ponad 10
    > róznych programów, w tym oczywiście TomTom, Automapa czy iGo.
    > Garmin jest również.
    > Pod Symbiana masz to co wymieniłeś plus muzealnego Tomtoma 6.20 którego w
    > dodatku trzeba spiracic, bo od dawna już nie jest sprzedawany. No chyba, że
    > znajdziesz u jakiegoś dystrybutora na zakurzonej półce.

    No może ty używasz jednocześnie 10 różnych programów. Mnie wystarczy
    jeden - a Sygic doskonale się do tego nadaje.

    Przecież i tak jest tylko ok. dwóch dostawców map.

  • 12. Data: 2009-08-20 13:43:29
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 20 Aug 2009 15:39:18 +0200, w <h6jkc2$k64$1@mx1.internetia.pl>, Miecio
    <m...@w...pl> napisał(-a):

    > No może ty używasz jednocześnie 10 różnych programów. Mnie wystarczy
    > jeden - a Sygic doskonale się do tego nadaje.
    >
    > Przecież i tak jest tylko ok. dwóch dostawców map.

    Chyba dla kogoś kto zatrzymał się na TA czy Navteq (oba takie sobie).
    Najlepsi dostawcy na Polskę to Geosystems (AutoMapa) oraz Imagis (Garmin).
    A pod Sygic akurat jest chyba tylko Navteq (czyli prawie-najgorszy).

  • 13. Data: 2009-08-20 13:53:22
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 20 Aug 2009 15:39:18 +0200, Miecio napisał(a):

    > No może ty używasz jednocześnie 10 różnych programów. Mnie wystarczy
    > jeden - a Sygic doskonale się do tego nadaje.
    >
    > Przecież i tak jest tylko ok. dwóch dostawców map.

    Zademonstruj np. takie narzędzie do Sygica:
    http://www.poieditor.com/
    Skąd można mieć miesięcznie aktualizowane bazy danych do innych programów?

    Czy sygic oferuje usługi typu TT Traffic albo chociaż umie obsłużyć TMC z
    wbudowanego w telefon radia RDS?

    Oprócz tego mapa Polski do Sygica zajmuje tylko 1/3 tego, co zajmują mapy
    Polski z innych programów. Przypadek?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 14. Data: 2009-08-20 13:53:32
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    r...@k...pl pisze:

    > Chyba dla kogoś kto zatrzymał się na TA czy Navteq (oba takie sobie).
    > Najlepsi dostawcy na Polskę to Geosystems (AutoMapa) oraz Imagis (Garmin).
    > A pod Sygic akurat jest chyba tylko Navteq (czyli prawie-najgorszy).

    Sygic ma tak samo jak TomTom, Google maps mapy oznaczone Teleatlas.

    A i poszukaj skąd Geosystems bierze swoje mapy.

  • 15. Data: 2009-08-20 13:57:54
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    Waldek Godel pisze:

> [...]
    > wbudowanego w telefon radia RDS?
    >
    > Oprócz tego mapa Polski do Sygica zajmuje tylko 1/3 tego, co zajmują mapy

    A widziałeś ty chociaż nowego Sygica na oczy? Dla kogoś kto szuka
    nawigacji a nie zabawki, a nie chce wydawać ekstra kasy Sygic jest OK.
    Sygic ma dokładnie te same mapy co TomTom więc nie wiem w czym problem.

    Po co mi odbiornik TMC w Polsce?
    Tylko raz jeden TMC pokazał mi korek na włoskiej autostradzie.

  • 16. Data: 2009-08-20 14:04:52
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 20 Aug 2009 15:43:29 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > Chyba dla kogoś kto zatrzymał się na TA czy Navteq (oba takie sobie).
    > Najlepsi dostawcy na Polskę to Geosystems (AutoMapa) oraz Imagis (Garmin).
    > A pod Sygic akurat jest chyba tylko Navteq (czyli prawie-najgorszy).

    W zasadzie wypowiadanie się w takim tonie w sprawach w których ma się
    niewielkie pojęcie nie świadczy zbyt dobrze o wypowiadajacym się.

    Imagis od lat bardzo blisko współpracuje z Navteqiem a Teleatlas z emapą.
    Nie wspominając, że Teleatlas kupił od PPWK spółkę Geoinwent trzy lata
    temu.
    Sądząc po poziomie wypowiedzi, możesz nie wiedzieć, więc wyjaśnię - PPWK to
    skrót od Polskie Przedsiębiorstwo Wydawnict Kartograficznych. Ta firma,
    która publikowała szczegółówe mapy Polski zanim jeszcze powstała Automapa.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 17. Data: 2009-08-20 14:12:11
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 20 Aug 2009 15:57:54 +0200, Miecio napisał(a):

> [...]
    >
    > Po co mi odbiornik TMC w Polsce?
    > Tylko raz jeden TMC pokazał mi korek na włoskiej autostradzie.

    Jakbyś przeczytał jeszcze raz co napisałem - specjalnie zostawiłem - tym
    razem ze zrozumieniem, to byłoby bardzo miło.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 18. Data: 2009-08-20 14:48:30
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 20 Aug 2009 15:04:52 +0100, w <ft2uqg4vffnf$.dlg@lepper.institute.com>,
    Waldek Godel <n...@o...info> napisał(-a):

    > W zasadzie wypowiadanie się w takim tonie w sprawach w których ma się
    > niewielkie pojęcie nie świadczy zbyt dobrze o wypowiadajacym się.
    >
    > Imagis od lat bardzo blisko współpracuje z Navteqiem a Teleatlas z emapą.

    No to ty też masz malutkie pojęcie -- wyślij ślad do AM, a masz sporą szansę,
    że znajdzie się też w mapach Navteq na PL.

    A współpracy TA z Emapą to ja nie widzę, przynajmniej nie na mapach Emapy.

  • 19. Data: 2009-08-20 18:04:35
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 20 Aug 2009 15:53:32 +0200, w <h6jl6o$7k5$1@mx1.internetia.pl>, Miecio
    <m...@w...pl> napisał(-a):

    > Sygic ma tak samo jak TomTom, Google maps mapy oznaczone Teleatlas.

    To pochwalić -- nie jest najgorzej.

    > A i poszukaj skąd Geosystems bierze swoje mapy.

    Ale co to ma do rzeczy skąd bierze?

  • 20. Data: 2009-08-20 18:20:16

    Thu, 20 Aug 2009 15:12:11 +0100, w <1...@l...institute.com>,

    [...]
    > Jakbyś przeczytał jeszcze raz co napisałem - specjalnie zostawiłem - tym
    > razem ze zrozumieniem, to byłoby bardzo miło.

    Nie wiem gdzieżeś ty widział swoją mapę PL pod Sygica, ale po torrentach widzę,
    że paczka ma >60MB, a jakoś nie przypominam sobie by paczka pod iGo miała 3x
    więcej (a de facto ma AFAIR ok. 40MB).