  • 21. Data: 2020-09-05 12:30:39
    Temat: Re: pomoc.
    Od: collie <c...@v...pl>

    W piątek, 4.09.2020 o 18:05, Frakon napisał:

    > Musiałeś być bity za młodu.
    >
    > Poprawne pisanie polega na tym, żeby było zrozumiałe.

    Takich jak Ty nie trzeba bić za młodu - wystarczy nie kazać im się
    uczyć, by wyrosły z nich ciemniaki... pardon, suwereny jak się patrzy.

  • 22. Data: 2020-09-05 13:28:24
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 5 Sep 2020 07:47:07 +0200, Frakon napisał(a):

    > 1. W ten sposób poloniści chronią swoje miejsca pracy.

    No i na tym poprzestaniemy. Nie zwykłem schodzić tak nisko z poziomem
    rozmowy :) Nawiasem mówiąc, zdałeś maturę? (To pytanie retoryczne).
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 23. Data: 2020-09-05 14:00:01
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nasi nas nauczyli, że Wasi pisze się wielką literą.

    -----

  • 24. Data: 2020-09-05 14:46:39
    Od: "Frakon" <j...@t...pl>

    > Krótko mówiąc, pisanie niepoprawne jest OK

    Ortograficzni rasiści będą się czepiać każdego przecinka,
    po to żeby pokazać, że coś wiedzą.
    Sztuka dla sztuki.
    Tekst ma być zrozumiały i temu ma służyć ortografia.

    > a wasi poloniści w szkole
    > mieli źle w głowie bo ortografia nikomu niepotrzebna. Prawda?
    > --
    > Jacek
    > -I hate haters-

    Poloniści mają do nauczenia to co jest w programie.

  • 25. Data: 2020-09-05 18:28:19
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-09-05 o 14:46, Frakon pisze:

    > Poloniści mają do nauczenia to co jest w programie.

    A spacja przed znakiem zapytania jest w programie?

  • 26. Data: 2020-09-05 19:14:04
    Od: "Frakon" <j...@t...pl>

    > A spacja przed znakiem zapytania jest w programie?

    Pytaj się ortograficznego rasistę Jacka Maciejewskiego (przeszkadza mu
    spacja).

  • 27. Data: 2020-09-05 21:30:30
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-09-05 o 19:14, Frakon pisze:
    > Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Pytaj się ortograficznego rasistę Jacka Maciejewskiego (przeszkadza mu
    > spacja).

    Pytałem Ciebie.
    Mnie też przeszkadza ta spacja.
    Niektórzy stawiają ja z niewiedzy i po zwróceniu uwagi
    piszą poprawnie. Ci bardziej ograniczeni trwają w błędzie,
    a ci niepoukładani psychicznie robią z tego swoją wizytówkę
    (jak niepoprawne cytowanie itp)

  • 28. Data: 2020-09-06 08:19:14
    Temat: Re: pomoc. Ortograficzni rasiści.
    Od: "Frakon" <j...@t...pl>

    > Mnie też przeszkadza ta spacja.

    Ta spacja przed "?" nie ma żadnego znaczenia w zdaniu.
    Tylko ortograficzni rasiści podniecają się tym.

  • 29. Data: 2020-09-06 08:44:35
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-09-06 o 08:19, Frakon pisze:
    > Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ta spacja przed "?" nie ma żadnego znaczenia w zdaniu.
    > Tylko ortograficzni rasiści podniecają się tym.

    Nie ma się czym specjalnie podniecać,
    po prostu źle się czyta tekst z błędami.
    To zwykłe nieuctwo, ale jak widać niektórym nie przeszkadza.
    Błąd można zrobić, raz czy dwa czy w pośpiechu -
    trwać w nim, to już jest głupota a i obrońców takich też w usenecie nie
    brakuje.

  • 30. Data: 2020-09-06 09:52:01
    Od: "Frakon" <j...@t...pl>

    > po prostu źle się czyta tekst z błędami.

    Odnieś się do spacji przed "?".