    From: Adam Dybkowski <a...@4...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: pomiar temperatury
    Date: Sat, 06 Mar 2010 22:41:06 +0100

    > Termometry meteorologiczne umieszcza się tradycyjne w "gołębniku" malowanym
    > na biało. Musisz zrobić właśnie cos takiego. Ogólnie czym lepsza izolacja
    > od nasłonecznienia (biały kolor, zacienienie dodatkowe, lustrzany połysk
    > itd) i czym lepszy kontakt z powietrzem (otwory na przewiew, otwarta
    > przestrzeń, wymuszony obieg) tym lepiej.

    Można kupić taką budkę gotową:
    http://www.jerzyratman.com/BUDKAB1.html

    Ważne też jest jej ustawienie, pomiary powinny być wykonywane na
    wysokości ok. 2m ponad gruntem (czyli odpada umieszczeni np. na balkonie
    na 10 piętrze). Wszystko oczywiście zależy od tego, jak miarodajne
    wyniki chcemy uzyskać.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/