-
X-Received: by 10.140.30.118 with SMTP id c109mr49840qgc.15.1418424486991; Fri, 12
Dec 2014 14:48:06 -0800 (PST)
X-Received: by 10.140.30.118 with SMTP id c109mr49840qgc.15.1418424486991; Fri, 12
Dec 2014 14:48:06 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!h15no8489112igd.0!news-out.g
oogle.com!r1ni50qat.1!nntp.google.com!w8no6835852qac.0!postnews.google.com!gleg
roupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 12 Dec 2014 14:48:06 -0800 (PST)
In-Reply-To: <m6fqsu$d4c$1@dont-email.me>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.113.51.164;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 46.113.51.164
References: <m6f387$900$1@dont-email.me> <m6f4fm$nqm$1@usenet.news.interia.pl>
<m6f8jc$1n2$2@dont-email.me> <1xv6qynd7j9wy$.dlg@p0li.z.dialoga>
<m6fqsu$d4c$1@dont-email.me>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <e...@g...com>
Subject: Re: pomiar prądu w aucie
From: k...@g...com
Injection-Date: Fri, 12 Dec 2014 22:48:07 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2551898
[ ukryj nagłówki ]W dniu piątek, 12 grudnia 2014 23:40:51 UTC+1 użytkownik dddddddd napisał:
> W dniu 2014-12-12 19:07, p0li pisze:
> > T->Dnia 2014-12-12 18:28:30 niejaki dddddddd napisał:
> >> no dobra, a jak będą miliampery to pokaże toto dokładnie, czy z
> >> dokładnością do 100mA? :)
> >
> > a po co chcesz mierzyć prąd podczas rozruchu?
> >
> > z plusowej klemy powinny iść 2 kable - jeden do rozrusznika (gruby) drugi
> > (lub więcej) do całej reszty - i tam wepnij amperomierz - najlepiej
> > bocznikowy (bocznik pod maską - moduł w kabinie)
> >
>
> z plusowej klemy idzie jeden kabel, później się pewnie rozdziela bo
> część prądu zostaje w skrzynce bezpiecznikowej w bagażniku (aku w
> bagażniku), a część leci pod maskę choćby do dodatkowej klemy
> właśnie o to mi chodzi - nie chcę mierzyć prądu podczas rozruchu, ale
> też nie chcę odłączać miernika w czasie odpalania auta
>
> --
> Pozdrawiam
> Łukasz
Woltomierz o odpowiedniej czułości i mierzysz spadek napięcia na przewodzie od klemy
do tego rozdzielenia.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.12.14 23:49 dddddddd
- 12.12.14 23:50 dddddddd
- 12.12.14 23:58 Czesław Wiśniak
- 13.12.14 06:44 Shrek
- 13.12.14 11:26 Tomasz Pyra
- 13.12.14 11:58 AlexY
- 13.12.14 13:33 Jacek
- 13.12.14 13:57 re
- 13.12.14 15:04 RoMan Mandziejewicz
- 13.12.14 15:41 pawel
- 13.12.14 16:24 J.F.
- 13.12.14 17:24 re
- 13.12.14 19:00 AlexY
- 13.12.14 19:38 J.F.
- 13.12.14 22:47 AlexY
Najnowsze wątki z tej grupy
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-01-12 USB3.x->HDMI/DP ze sterownikami w win11
- 2025-01-12 Jak na naszych oczach odradza się cenzura :-)
- 2025-01-11 Koszty prowadzenia firmy za granicą
- 2025-01-11 19 migrantów
- 2025-01-11 300km/h
- 2025-01-11 Kongres USA uchwalił "Prawo babci Pawlakowej" na MTK [Lex Gradma Pawlak]
- 2025-01-11 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-11 Przestępca wyborczy Musk nadciąga nad Tuskistan?
- 2025-01-11 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-01-09 Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- 2025-01-10 Coś dusi.
- 2025-01-09 akumulator napięcie 12.0v
- 2025-01-10 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-10 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-10 Białystok => Application Security Engineer <=