eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypomiar prądu w aucieRe: pomiar prądu w aucie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: pomiar prądu w aucie
    Date: Fri, 12 Dec 2014 22:00:04 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 18
    Message-ID: <m6fl0j$ft7$1@node2.news.atman.pl>
    References: <m6f387$900$1@dont-email.me> <m6f4fm$nqm$1@usenet.news.interia.pl>
    <m6fcs8$6if$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    NNTP-Posting-Host: host93179250100.interoswiecim.static.3s.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1418418003 16295 93.179.250.100 (12 Dec 2014 21:00:03
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Dec 2014 21:00:03 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.3.0
    In-Reply-To: <1...@p...pl.invalid>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2551881
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-12-12 o 20:29, RoMan Mandziejewicz pisze:

    > A Ty nie widziałeś? Mówi Ci coś hasło LEM?
    > http://www.europowercomponents.com/media/uploads/la1
    00-p.pdf
    Jasne, jasne. Takie coś ma każdy w garażu i sobie zmierzy. To raz.
    Buniek wyraźnie pisze "Do prądu stałego tez pewnie są, ja widziałem
    zastosowania do zmiennego." Czyli nie wie, ale odpowiada. To dwa. Pewnie
    miał na myśli bocznik.
    Dokładność tego ustrojstwa LEM na 100 A (myślisz, że rozrusznikowi tyle
    wystarczy?) 0,45% daje błąd pomiaru 0,45A czyli o dwa rzędy wielkości za
    dużo, żeby określić, czy i gdzie "prąd ucieka". To trzy.
    Co do zasady: jak chcemy zmierzyć co "pożera" prąd to raczej chodzi o
    "pożeranie" na postoju, jak silnik nie pracuje. Tutaj żadne LEMy ani
    przekładniki potrzebne nie są. Podłącza się amperomierz do masy i do
    bieguna akumulatora (przy założonej klemie). Potem klemę się zdejmuje i
    amperomierz zaczyna mierzyć. Pozostaje problem, jak wytropić "pożeracza".
    Jacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: