  • 1. Data: 2012-01-10 20:54:30
    Temat: polsprzeglo
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    1. Czy jazda w korku na półsprzęgle (2gi bieg, wciśnięte sprzęgło do
    połowy) jest szkodliwa/zużywa szybciej sprzęgło w porównaniu do jazdy
    np. na 1szym biegu z puszczonym sprzęgłem?

    2. Czy hamowanie silnikiem, na wciśniętym do połowy sprzęgle, jest
    szkodliwe/zużywa szybciej sprzęgło?

  • 2. Data: 2012-01-10 20:56:52
    Temat: Re: polsprzeglo
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Stefan

    > 1. Czy jazda w korku na półsprzęgle (2gi bieg, wciśnięte sprzęgło do
    > połowy) jest szkodliwa/zużywa szybciej sprzęgło w porównaniu do jazdy
    > np. na 1szym biegu z puszczonym sprzęgłem?

    Tak.

  • 3. Data: 2012-01-10 22:10:13
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Tue, 10 Jan 2012 20:54:30 +0100, Stefan wrote:

> [...]
    > np. na 1szym biegu z puszczonym sprzęgłem?
    >
    > 2. Czy hamowanie silnikiem, na wciśniętym do połowy sprzęgle, jest

    Tak, jedno i drugie jest bardzo szkodliwe dla sprzęgła.
    W ogóle jakakolwiek jazda na półsprzęgle, poza bardzo krótkim momentem
    ruszania na I biegu, to tylko niepotrzebne jego niszczenie.

  • 4. Data: 2012-01-10 22:11:35
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-10, Stefan <s...@c...wp.pl> wrote:
> [...]
    > np. na 1szym biegu z puszczonym sprzęgłem?
    >
    > 2. Czy hamowanie silnikiem, na wciśniętym do połowy sprzęgle, jest

    Oczywiscie, dziwne by bylo gdyby mialo sie nie zuzywac. Pytanie jeszcze:
    po co tak robic?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2012-01-10 22:15:04
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 10-01-2012 22:11, AZ pisze:

    > Oczywiscie, dziwne by bylo gdyby mialo sie nie zuzywac. Pytanie jeszcze:
    > po co tak robic?

    Żeby opanować nadmiar mocy!

    --
    Paweł

  • 6. Data: 2012-01-10 22:26:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Stefan,

> [...]
    > np. na 1szym biegu z puszczonym sprzęgłem?

    Tak.

    > 2. Czy hamowanie silnikiem, na wciśniętym do połowy sprzęgle, jest

    Jak można w ogóle wpaść na takie pomysły?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2012-01-10 22:28:51
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Żeby opanować nadmiar mocy!

    Pewnie w jakimś potworze 1.9/2.0 TDI. ;)

  • 8. Data: 2012-01-10 22:31:54
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 10-01-2012 22:28, to pisze:

    > Pewnie w jakimś potworze 1.9/2.0 TDI. ;)

    Nieokiełznane stado njutonów ;)

    --
    Paweł

  • 9. Data: 2012-01-10 22:39:06
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Nieokiełznane stado njutonów ;)

    Karzdy ma tysionc niutufff!!1 Szczegulnie po czipsie!!!1jeden

  • 10. Data: 2012-01-10 23:41:11
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 10 Jan 2012 20:54:30 +0100, Stefan napisał(a):

> [...]
    > np. na 1szym biegu z puszczonym sprzęgłem?

    Tak.

    > 2. Czy hamowanie silnikiem, na wciśniętym do połowy sprzęgle, jest

    Tak

    --