  • Data: 2015-11-03 22:24:14
    Temat: Re: polskie tablice
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 3 Nov 2015 21:12:41 +0100, LEPEK napisał(a):
    > Na własny koszt. Tablice moje, więc jak 'popsuję', to mam sobie sprawić
    > nowe. To tylko kawał blachy.

    Nie "popsuje", tylko urzad ch* zamowil. Wiec urzad powinien zaplacic,
    a urzedowi dostawca :-)

    > Ale to jest aż taki problem? A poza tym - co daje obecnie rejonizacja w
    > tej kwestii?

    Rejonizacja daje tyle, ze wiadomo do ktorego urzedu sie zwrocic.
    Bez rejonizacji trzeba do centralnego, a tego nie bylo.

    > Jak ci zabrali w podróży gdzieś na drugim końcu kraju, to prośba o
    > przesłanie do 'twojej' lokalnej policji, gdzie masz bliżej. Urzędy i
    > służby są dla obywateli, a nie odwrotnie.

    Oczywiscie, ale przy tym sie pewnie czasem pomyla. A tak to szybko
    wyprostuja :-)

    > Mając, nie mając, używając służbowego, albo z wypożyczalni - jeśli
    > prowadzisz, to masz mieć OC.

    Oczywiscie. Ale mozna miec na samochod.
    Taki np autokar i trzech kierowcow - trzech ma placic OC ?

    > Ale używam jeden na raz, a płacę czterokrotnie. Gdzie tu sens (oprócz
    > ściągania danin)?

    Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia :-)

    > No właśnie. A i tak można sprawdzić 'w bazie'. A to, co się wozi ze sobą
    > można sobie wydrukować z dowolnymi danymi. Kompletnie bez sensu.

    No wiec sprawdzaja i puszczaja dalej.
    Albo i nie sprawdzaja, ale puszczaja :-)

    J.