-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
l!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!usenet.goja.nl.eu.org!aioe.org!peer02.am
s4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!
unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.P
OSTED!not-for-mail
Subject: Re: polski kierowca
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5fbc073c$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
<rph481$qjt$1@news.icm.edu.pl>
<5fbc288b$0$543$65785112@news.neostrada.pl> <rpic04$fqq$1@dont-email.me>
<5fbcda7e$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
From: Shrek <...@w...pl>
Date: Sat, 28 Nov 2020 00:40:18 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.5.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <5fbcda7e$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 20
Message-ID: <5fc18e62$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
X-Trace: 1606520418 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 521 83.142.196.21:56353
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1908
X-Received-Body-CRC: 421130898
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2688048
[ ukryj nagłówki ]W dniu 24.11.2020 o 11:03, J.F. pisze:
>> Po trzecie: nie wiem jak teraz, ale ostatnio (kilka lat temu) jak tam
>> jechałem, to było w miarę pusto i równo, a droga kojarzy mi się z
>> taką, którą można jechać szybciej i nie jest to jakoś niebezpieczne
>> (samochodem który wyciąga >250km/h wystarczy zwolnić do 180km/h przy
>> wyprzedzaniu,
>
> bedzie ci sie chcialo zwalniac ? :-)
Generalnie - przy gęstym ruchu lepiej nie zapierdalać, bo w końcu będzie
ciepło. Przy mniejszym - wbrew pozorom - jeśli nie ma potencjału na
wyprzedzanie się przez innych, to można śmiało obok nich lewym ciąć i
250. W końcu bez powodu nikt tych pasów nie zmienia. A jak już zmienia
zupełnie od czapy to żadna ostrożność ci nie pomoże.
No ale to było jakiś czas temu. Teraz to większy ruch a więc i królów
lewego pewnie więcej...
--
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 28.11.20 02:19 Cavallino
- 29.11.20 00:51 Pawel \"O'Pajak\
- 29.11.20 00:53 Pawel \"O'Pajak\
- 29.11.20 00:59 Pawel \"O'Pajak\
- 29.11.20 06:27 Cavallino
- 29.11.20 08:02 Rom45
- 29.11.20 08:13 Shrek
- 30.11.20 15:45 J.F.
- 30.11.20 15:51 J.F.
- 30.11.20 18:31 Shrek
- 30.11.20 20:00 Budzik
- 02.12.20 20:23 ąćęłńóśźż
- 03.12.20 19:47 ii
- 03.12.20 19:58 ii
- 03.12.20 19:59 ii
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo