-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
et!aioe.org!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.p
l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: polski kierowca
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5fbc073c$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
<rpjmm9$s86$1$opajak@news.chmurka.net>
From: Shrek <...@w...pl>
Date: Fri, 27 Nov 2020 23:48:00 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.5.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <rpjmm9$s86$1$opajak@news.chmurka.net>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 19
Message-ID: <5fc18220$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
X-Trace: 1606517280 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 521 83.142.196.21:56353
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1752
X-Received-Body-CRC: 4105906106
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2688041
[ ukryj nagłówki ]W dniu 24.11.2020 o 20:24, Pawel "O'Pajak" pisze:
> Jakie powinny być? Nie wiem, ale z pewnością
> obecne są dostosowane do Warszaw, Syrenek i Trabantów, a nie do
> współczesnych samochodów.
Problemem nie są samochody, bo te słabsze po prostu wiele powyżej tych
180 nie pociągną. Problemem są kierowcy, zwłaszcza ci co rzadko po
eskach i autostradach latają i potem jest wielkie zdziwienie, ile to on
hamuje z dwóch paczek i że dobrze by było trzymać więcej jak 100 metrów
odstępu. Zbyt wielu osobom się wydaje że prędkość ogranicza jedynie
geometria drogi i jak nie wylatujesz na zewnątrz, to można jeszcze
szybciej. Niektórzy mówią, że jak nie zabraknie przyczepności to też
jest ok... a większośc kończy po wewnętrznej stronie zakrętu, czyli
przyczepności starczyło;)
--
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 27.11.20 23:52 Shrek
- 28.11.20 00:18 Shrek
- 28.11.20 00:40 Shrek
- 28.11.20 02:19 Cavallino
- 29.11.20 00:51 Pawel \"O'Pajak\
- 29.11.20 00:53 Pawel \"O'Pajak\
- 29.11.20 00:59 Pawel \"O'Pajak\
- 29.11.20 06:27 Cavallino
- 29.11.20 08:02 Rom45
- 29.11.20 08:13 Shrek
- 30.11.20 15:45 J.F.
- 30.11.20 15:51 J.F.
- 30.11.20 18:31 Shrek
- 30.11.20 20:00 Budzik
- 02.12.20 20:23 ąćęłńóśźż
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe