  • Data: 2015-03-12 13:18:43
    Temat: Re: polska bieda
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał
    Hello yabba,
    >[...]
    >Pierwsi emeryci. System startował od zera z koniecznością wypłaty
    >emerytur od razu.

    Ale to bylo dawno ... teraz to chyba ta ... Antykoncepcja.

    Ten system nigdy, tzn przynajmniej od 1945, nie mial odkladac skladek,
    to zawsze bylo przelewanie od pracujacych do niepracujacych.
    Troche go zepsul Jaruzelski, rozdajac przywileje za wegiel i wiernosc,
    a pieniadze przeciez mozna wydrukowac w dowolnej ilosci.
    Duzo zepsul Jaruzelski doprowadzajac do emigracji mlodych.
    Ale Jaruzelskiego od cwierc wieku nie ma, a mlodych, ktorzy by mogli
    utrzymywac starych tez nie ma :-)
    W dodatku obecni starzy zyja coraz dluzej.

    Po Jaruzelskim zostalo troche przemyslu do sprzedania, ale zostal
    wyprzedany, a oszczednosci na wyplate emerytur nie ma, tylko dlugi
    Panstwa coraz wieksze.

    J.