  • Data: 2015-02-25 19:41:52
    Temat: Re: polska bieda
    Od: depros <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-25 o 12:14, J.F. pisze:

    > Pytanie czy tylko tyle dostaja, czy jednak wiecej.
    >
    > Bo z nimi bywa czasem tak:
    > a) sa na rencie, wiec maja inne zrodlo dochodu
    > b) jak za duzo zarobia, to im rente zabiora, wiec za duzo nie moga :-)
    > c) sama praca ... malo meczaca. Odespac troche mozna ... no i nie
    > wymagajaca kwalifikacji
    > d) a jak blisko mieszkaja, to i kosztow dojazdu nie ma :-)
    > e) dodatkowe lata pracy podnosza im rente/emeryture, wiec tak naprawde
    > zysk jest bedzie wiekszy.
    >

    > J.

    Że w ryja można dostać, zostać zabitym, że po Policjach trzeba się
    włóczyć to już zapomniałeś. JF ty piszesz jak Ci się wydaje.
    Mojego kolegi ojciec cieciował parking koło Ołówka i Kredki gdzie między
    innymi holowali auta z miast i tam ciągle byłą zadyma. Którejś nocy
    pięciu młodych Dżentelmenów chciało pobić ciecia. Dziadyga przesiedział
    pół życia w służbach specjalnych więc skończyło się na licznych
    złamaniach kończyn towarzystwa.

    Nie ma spania na cieciówie.Trza pilnować jak pies sadu. Po to jest cieć
    żeby dał znaka jak coś się dzieje.

    Znam teren rekreacyjno hotelowy gdzie "stróż" ma czujniki po całym
    terenie ukryte na drzewach i co określony czas ma chodzić i je wciskać
    że spatrolował okolice. Jak wtedy pośpisz?