  • Data: 2015-02-15 15:37:05
    Temat: Re: polska bieda
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-15 o 13:25, PiteR pisze:

    > o ilość no i coś trzeba wlać do baku a niektóre samochody przyjeżdzaja
    > do galerii z odległości 50km.
    No ja do najbliższego takiego przybytku mam jeszcze więcej kilometrów.
    Raz, dwa razy do roku zdarzało mi się tam jechać. Po zaopatrzeniu siebie
    i rodziny w obuwie i ubrania, których wystarcza zazwyczaj na kilka
    sezonów, koszt paliwa jest w ogóle pomijalny. Gdybym miał za te same
    towary zapłacić u siebie na miejscu to wydałbym dużo więcej.
    Dodatkowo, ja czasem do kina z rodziną w takie miejsca jeździłem, bo
    nawet tego do niedawna u mnie nie było.
    Nie mam pojęcia ilu innych burżujów ma podobne motywacje, żeby w takie
    miejsca jeździć?

    > Mam do tej galerii kilometr i jak widze ten tłum to wolę przyjść
    > piechotą.
    No ale po pralkę z wyprzedaży MM to byś się udał raczej samochodem, czy nie?
    Co to w ogóle za miasto? Może jakieś promocje w tym dniu były?