  • Data: 2015-02-15 14:56:11
    Temat: Re: polska bieda
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-15 o 13:36, Marek pisze:

    > Zapewne ilość. Gdzie ta bieda jak każdego stać na samochód, to raz.
    Dziś samochód to żaden luksus, to konieczność. Ja z mojej pipidówki nie
    mógłbym się nigdzie wyrwać, autobusów i pociągów brak. A jest tu kupa
    ludzi, którzy codziennie dojeżdżają do roboty po 80 kilometrów. Żeby
    ograniczyć koszty jednym samochodem jeździ 5 osób.
    Myślisz, że to z nadmiaru dóbr wszelakich?

    > Gdzie ta bieda, skoro tylu ciągle może wydawać kasę, to dwa. Przecież do
    > CH nie jeżdżą w celach towarzyskich.
    No ale gdzieś się zaopatrzyć w odzienie i żarcie nawet ci biedni muszą.
    Poza tym należało by zajrzeć raczej do bagażników tych wszystkich
    samochodów, bo może się okazać, że jednak w celach "towarzyskich" połowa
    z nich się tam znalazła.