eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polippolpak sie pozbył DSLowców!Re: polpak sie pozbył DSLowców!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Szymon Dowkontt <s...@v...com.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: polpak sie pozbył DSLowców!
    Date: Fri, 08 Sep 2006 19:19:56 +0200
    Organization: VSA
    Lines: 26
    Message-ID: <eds8sr$91k$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <ear7mj$snf$1@news.task.gda.pl> <ed6rl3$8ul$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <eda6v6$t05$1@news.task.gda.pl> <edbhee$5np$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <edbqmp$brm$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: qa254.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1157736155 9268 80.55.26.254 (8 Sep 2006 17:22:35 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 8 Sep 2006 17:22:35 +0000 (UTC)
    User-Agent: KNode/0.9.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:78410
    [ ukryj nagłówki ]

    Hello

    TLZ wrote:

    > Ciekawostka, tydzień temu zgłaszałem 50% CIR na szczecińskim ru1, na
    > 9330, we wtorek TEZ dzwoniłem na 9330 żeby się dowiedziec co z tym
    > zgłoszeniem. Przyjęto porawkę... Osoba fizyczna, nie DG :P

    Cóż, jakość obsługi na 9393 jest wyraźnie "inna". Po pierwszym zgłoszeniu
    przez 4 dni (2 robocze - prawie 2,8 dnia roboczego ;) ) nie stało się nic.
    Zrobili pomiary lub nawet nie (konsultant od razu powiedział że parametry
    linii są OK) i pewno stwierdzili że może samo się naprawi. Po drugim
    telefonie zarządzili wymianę modemu, na którą czekałem 2 dni (w zasadzie 3
    - drugiego dnia serwisant przyszedł wcześniej o tym nie uprzedzając i był
    zdziwiony, że nikt nie czekał i go nie wpuścił). Ani w jednym przypadku,
    ani w drugim nie oddzwonili, aby dowiedzieć się czy uszkodzenie zostało
    usunięte. Do tego pokwitowanie odbioru nowego modemu było napisane
    odręcznie chyba na papierze śniadaniowym...
    Wygląda na to, że Klienci obsługiwani na 9393 powinni mieć dużą zniżkę za
    "inne" wsparcie techniczne ;)))))))

    W każdym razie w przyszłym tygodniu będę usiłował dowiedzieć się co zrobić,
    aby być obsługiwanym na 9330 (mam nadzieję, że tam nadal jest nieźle).

    Szymon

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: