  • 21. Data: 2014-03-22 12:24:34
    Temat: Re: poleasingowe komputery
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-03-22 11:11, Santana pisze:

    > Naprawdę nie zauważyłeś że palnąłeś głupotę? Oczekujesz sensownego
    > kontrargumentu na bezsensowny post :P Ale jak się sprężysz to dasz
    > rade. Uwierz w siebie :-)

    hmm a ja kilka takich stacji w kosz wywaliłem. Co z tego że kosztuje 2
    stówy jak nikt tego nie chce.

  • 22. Data: 2014-03-23 10:07:45
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Krzysztof Kucharski" napisał:

    > Przykład, jakim moge służyć to np. stacje dokujące do laptopów DELL:
    >
    > 1. Wersja z zasilaczem
    >
    > AMSO
    > http://amso.pl/p/pl/2237/stacja+dokujaca+dell+pr02x+
    +zasilacz+e4300+e6400.html
    > 199 zł (!!!!)
    >
    > Firma, którą ja polecam - COMTRADE
    > http://www.comtrade.pl/product-pol-646-Stacja-dokuja
    ca-Dell-PR03X-zasilacz-Dell-90W.html
    > 159,99 zł

    Ale dlaczego porównujesz dwa różne produkty? W dodatku firma, którą
    polecasz, sama nie wie co sprzedaje - PR01X czy PR03X, bo w treści
    ogłoszenia plączą się w zeznaniach ;->

    JoteR

  • 23. Data: 2014-03-25 20:58:36
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 21 Mar 2014 10:01:49 +0100, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

    > Dla komputerów "refurbrished PCs" jak to określają. Microsoft od pewnego
    > czasu prowadzi sprzedaż licencji OEM dla firm odnawiających komputery:
    > http://www.microsoft.com/refurbishedpcs/RRP.aspx
    > Zauważyli spory rynek komputerów używanych które miały licencje
    > zbiorowe dla konkretnego użytkownika.

    Dzięki za info.

    [ Na tym świecie nikt nie może być neutralny. Możesz jedynie wybrać sobie ]
    [ kłopoty, w które chcesz się wpakować. (Murgen, Glen Cook "Ponure Lata") ]

  • 24. Data: 2014-03-25 20:58:36
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 20 Mar 2014 22:23:53 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Najtańsze możliwe na płycie. Przeważnie 2x1GB, jak masz szczęście
    > to cztery sloty, jak nie masz to tylko dwa. Ja miałem, cztery sloty
    > max 4x2GB.

    > Miałem slot PCI i dwa PCIe, długie na GFX i krótki na kontroler USB3.

    > Jaki się trafi. Zależy od szczęścia.

    > Intel GMA Xxxxx. Zabiera koło 300MB RAMu.

    Ale to wszystko, o czym piszesz, powinno być już jasno wyszczególnione.
    Niekoniecznie oczywiście z tekstem ,,najtańsze możliwe". :D

    > Zależy jak trafisz, po prostu to kompy z prawem do używania jakiejś
    > wersji windowsa, jakiej znajdziesz na naklejce.

    Dzięki za info.

    [ Nadzieja to najgorsze skurwysyństwo jakie wyszło z puszki Pandory. ]
    [ (S. King) ]