  • Data: 2009-08-26 15:36:55
    Temat: Re: polaryzatory do lcd luzem?
    Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    Lukasz Sczygiel pisze:
    > eeee a ja myslalem ze potrzebujesz sie przez niego opalac czy cos :).
    Jak pisałem - potrzebuje (różnych rozmiarów) do lcd, w celu zmiany ich
    zachowania (obrócenie polaryzatora = wyświetlacz w negatywie, tzn tło
    czarne, cyferki przeźroczyste). Nie zawsze udaje się bezpiecznie i
    elegancko usunąć oryginał, wolałbym mieć gdzieś arkusz "uniwersalnego"
    do przycięcia i zamontowania.

    > Ale musisz miec swiadomosc ze ten polaryzator w lcd to jakis dziwny jest. Nie
    > dziala tak samo jak taki szklany. Nie pamietam roznicy (czy jeden jest kolowy
    > czy cos) ale pamietam ze jakas roznica jest.
    Znaczy jak jest od LCD, to się do innego LCD raczej nada ;) Przecież nie
    robię domowej fabryki podróbek filtrów polaryzacyjnych do foto ;)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173