  • Data: 2009-04-18 14:34:36
    Temat: Re: połączyłem kompa z komputerem kablem audio
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    BartekK pisze:
    > Znaczy telewizor z komputerem? No i dobrze. A oba urządzenia mają
    > podłączenie do gniazdka "z bolcem" (który działa)?
    > Jak odepniesz od tv antene też buczy? Na pewno masz kabel sprawny (masa
    > nie przerwana) i wtykasz go tam gdzie trzeba (mało który tv ma _wejście_
    > na jack)?

    > Tak działa, jak poziom usera pozwala. Zmienić by trzeba userów -
    > technologia nie jest skopana.

    Dzięki za odpowiedź,

    Komp jest podłączony do starej listwy jeszcze z 2000 r., a listwa do
    prawidłowo uziemionego gniazdka. Telewizor jest podłączony do nowej
    listwy, a ona do nieuziemionego gniazdka. Kabla nie mam jak sprawdzić.

    Jeszcze dzisiaj fachowiec uziemi mi gniazdko od telewizora i chyba też
    kupię nową listwę do kompa. Wieczorem dam znać, czy pomogło.

    Pozdro,
    Leszek