  • 21. Data: 2003-11-28 13:51:32
    Temat: Re: polaczenie z pol34
    Od: "mathom" <m...@p...pl>

    Co masz na myśli pisząc "dziwnich cenach"?? czy 3000 zł netto za 10 mbit to
    dziwna cena ? widziałeś ceny polpaku lub w ipartners ?? Jeżeli masz jakąś
    propozycję to proszę na maila : m...@p...pl. pozdrawiam.

  • 22. Data: 2003-11-28 14:17:40
    Od: Pawel Rutkowski <s...@N...rsc.pl>

    > Co masz na myśli pisząc "dziwnich cenach"?? czy 3000 zł netto za 10 mbit to
    > dziwna cena ? widziałeś ceny polpaku lub w ipartners ?? Jeżeli masz jakąś

    Tak, to wlasnie jest dziwna cena - masz taka jakosc lacza za jaka placisz.
    Ja bym sie powaznie zastanowil nad wyborem operatora ktory daje 10mbps za
    3000 pln

    --
    Pawel Rutkowski Centauri RSC
    +48 22 847 68 52 http://www.rsc.pl

  • 23. Data: 2003-11-28 14:27:40
    Od: Przemysław 'Repcio' Gubernat <P...@G...com.invalid>

    On Fri, 28 Nov 2003 14:17:40 +0000 (UTC), Pawel Rutkowski
    <s...@N...rsc.pl> wrote:

    > Tak, to wlasnie jest dziwna cena - masz taka jakosc lacza za jaka placisz.
    > Ja bym sie powaznie zastanowil nad wyborem operatora ktory daje 10mbps za
    > 3000 pln

    WASK (www.wcss.wroc.pl) za AFAIR 5 tys sprzedawał dostęp do portu 100 MBit,
    za 3 tys sprzedawał 10 MBit (bez zadnych gwarancji, ale też bez
    ograniczeń), teraz trochę zmienili.. ale ceny i tak są atrakcyjne.

    PS.
    IP z ASa komercyjnego WCSSu czasy na bramce są ok 30ms przy ASie
    edukacyjnym 150-200 ms. IMHO w tym przypadku WASK tnie łącze na styku z TPSA

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    IPv4://repcio@3575230515 IPv6://repcio@3ffe:8010:1c:beaf::2
    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | Network Administrator @ Repcio.NET & Trzebnica.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 24. Data: 2003-11-28 15:12:05
    Od: m...@n...pl

    mathom <m...@p...pl> wrote:
    > Co masz na my?li pisz?c "dziwnich cenach"?? czy 3000 z? netto za 10 mbit to
    > dziwna cena ? widzia?e? ceny polpaku lub w ipartners ?? Je?eli masz jak??
    > propozycj? to prosz? na maila : m...@p...pl. pozdrawiam.
    Nie ma takiego ISP w Poznaniu. Jeśli kupujesz trabanta to nie oczekuj,
    że będzie chodzić jak BWM.

    Nie problemem sprzedawać łącza i ogłaszać, że to 10Mbps a wpraktyce
    wychodzi zupełnie co innego.

    pz

    --
    http://www.netsync.pl/~mazek/ : nic-hdl: MM3380-RIPE
    GnuPG 6687 E661 98B0 AEE6 DA8B 7F48 AEE4 776F 5688 DC89

  • 25. Data: 2003-11-28 21:19:17
    Od: p...@p...pl (parys)

    > Tak, to wlasnie jest dziwna cena - masz taka jakosc lacza za jaka placisz.
    > Ja bym sie powaznie zastanowil nad wyborem operatora ktory daje 10mbps za
    > 3000 pln

    o widze zaczynaja tu dochodzic do glosu ludzie co sesownie gadaja

    parys

    ps: jako ze sie jeszcze nie przedstawialem tutaj to powiem by bylo jasne,
    prosze mnie nie mylic niewiadomo z kim nie mam nic wspolnego z MAN`em
    jakimkolwiek, poprostu zbieznosc nazw
    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip

  • 26. Data: 2003-11-29 17:23:22
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...konta.pl>

    Witam,

    > Tak, to wlasnie jest dziwna cena - masz taka jakosc lacza za jaka placisz.
    > Ja bym sie powaznie zastanowil nad wyborem operatora ktory daje 10mbps za
    > 3000 pln

    Coz, w USA za tyle dostajesz lacze 100Mbit w praktycznie kazdym miejscu
    gdzie tylko istnieje jakakolwiek cywilizacja. I nie jest to lacze od firmy
    krzaka, o kazdej porze dnia i nocy pingi po calych stanach max 20-30ms,
    czesto srednio 5-10ms.. 10Mbit chodza w cenie NEO. Ba, nawet w
    Szwecji ceny sa duzo nizsze..

    Wiec jakos musi sie dac! I to jest cena dla nas, Polakow bardzo atrakcyjna,
    dla tamtejszych mieszkancow to naprawde smieszne grosze..

    Zal gardlo sciska ze jestesmy lata swietlne w plecy za zachodem :(
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl
    tel., sms: 602 461 806, http://www.konta.pl

  • 27. Data: 2003-11-29 17:39:25
    Od: "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl>

    Adam Szendzielorz wrote:
> [...]
    > lacze od firmy krzaka, o kazdej porze dnia i nocy pingi po calych
    > stanach max 20-30ms, czesto srednio 5-10ms.. 10Mbit chodza w cenie

    Pingi po stanach 5-10 ms?? Wybacz ale to nie jest fizycznie mozliwe....

> [...]
    > atrakcyjna, dla tamtejszych mieszkancow to naprawde smieszne grosze..
    >
    > Zal gardlo sciska ze jestesmy lata swietlne w plecy za zachodem :(

    Prosibym jakies konkrety. Bo wedlug mojej wiedzy ceny uslugi ADSL
    (typu neo) sa juz calkiem zblizone do zachodnich. Troche wyzsze, ale
    niewiele.

    Wlasnie przejrzalem sobie strone DT, i tak np:

    1. DSL z miesiecznym ograniczeniem do 1000MB 10 euro
    2. DSL bez ograniczen przesylanych danych 30 euro

    Michal

  • 28. Data: 2003-11-29 17:43:26
    Od: p...@p...pl (parys)

> [...]
    > dla tamtejszych mieszkancow to naprawde smieszne grosze..
    >
    > Zal gardlo sciska ze jestesmy lata swietlne w plecy za zachodem :(

    za ameryka ;p

    parys
    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip

  • 29. Data: 2003-11-29 17:45:03
    Od: "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl>

    [...]

    > W tym miejscu muszę zaprotestować. Jest teraz budowana w Polsce sieć z
    > naprawdę dobrymi parametrami. Wprawdzie zaraz ktoś powie, że PIONIER
    > to sieć dla nauki. Nie, nietylko dla nauki, reszta klientów też była
    > jest i będzie obsługiwana. I to nie tak na odtrąbiono ale z pełną

    Po pierwsze: co nazywasz dobrymi parametrami? Bo zdaje sie ze PIONIER
    bedzie oparty o siec SDH 2.5Gb, wiec nie jest to w Polsce nic
    nadzwyczajnego.

    Po drugie: to jest wlasnie nieuczciwa konkurancja. Uczelnie dostaja dotacje
    KBN na rozwoj sieci uczelnianych, a zaczynaja swiadczyc uslugi komercyjne
    w zanizonych cenach. Moga sobie pozwolic, bo sa dotowane....

    Michal

  • 30. Data: 2003-11-29 19:15:23
    Od: p...@p...pl (parys)

> [...]
    > KBN na rozwoj sieci uczelnianych, a zaczynaja swiadczyc uslugi komercyjne
    > w zanizonych cenach. Moga sobie pozwolic, bo sa dotowane....

    trzeba tez dodac, ze firma komercyjna musi utrzymywac pewna ilosc
    przewaznie wysoce wykwalifikowanych pracownikow w celu chocby obslugi
    takiej czy innej sieci, a pracownicy utrzymujacy przy zyciu uczelniane
    sieci to z czyich pieniedzy sa oplacane? czy nie czasem z pieniedzy
    podatnikow czyli takze tych wspomnianych komercyjnych firm, ktore sa
    zmuszone do nieuczciwej konkurencji z (pseudo)edukacyjnymi instytucjami ?
    wg mnie bardzo zle by sie stalo gdyby np tpnet zgodzil by sie na bezplatna
    wymiane lacz, oczywiscie pozycja monopolistyczna tp to kolejna anomania w
    polskiej rzceczywistosci i gwozdz do tromny polskiego internetu itd...
    itp...

    a czy ktos potrafi wytlumaczyc jak to mozliwe, ze gdy kilka tygodni temu
    grupa byla moderowana wypowiedzi o podobnej tresci (moje) nie były
    publikowane ?
    kto moderował ta grupe? ;P

    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip