  • Data: 2003-11-30 05:39:45
    Temat: Re: polaczenie z pol34
    Od: "Julius C." <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Szendzielorz" <a...@N...konta.pl> napisał w wiadomości
    news:bqbbru$iit$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam,

    [..]

> [...]
    > I to sa fakty - dwa razy przekonalem sie o tym na swojej skorze.
    > Raz jak mi obnizyli abonament za Polpaki z 8 tys do 12 tys, dwa
    > jak mi podniesli (no, jak sie okazalo moze to jeszcze pare tygodni
    > potrwac;) o 60% cene ISDNow. I co jeszcze?
    >
    > Nie moge sie doczekac czasu, kiedy w koncu TPSA zrozumie,
    > ze nie tedy droga, mam tylko nadzieje, ze bedzie juz dla niej wtedy
    > za pozno!
    >
    > --
    > Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl
    > tel., sms: 602 461 806, http://www.konta.pl
    > GSF 600S '03 (black), LTD 440 '81 (black)

    Podobnie śledzę drażniące poczynania TPSA. Dokładnie opisałeś
    zachowanie tej firmy. Nie zapominaj o tysiącach kilometrów
    kanalizacji teletechnicznej, wybudowanej przez innych (zakłady
    pracy, społeczne komitety telefonizacji itp.) przekazywane nieodpłatnie
    na rzecz TPSA. To jest duży majątek, a wie o tym ten kto taką
    kanalizację budował, zwłaszcza w miastach. TPSA niczego nie
    zrozumie, bo TPSA to France Telecom ze swoim zadłużeniem
    i polityką kolonialną.
    JC