  • Data: 2010-11-12 17:12:24
    Temat: Re: polaczenie dial-up przez VOIP
    Od: "cziken" <c...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sdp" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:0ef8.000004f6.4cdcfcd6@newsgate.onet.pl...

    > RE: Dwa problemy:
    > adresowy - numer dostepowy do routera brzegowego,
    > opóznienia i jego jittera - zaburzenia identyczne jak podczas
    > tranmisji
    > sygnalow DTMF lub faksowej

    Nie bardzo rozumiem skąd ten numer do routera brzegowego, oprócz
    słynnego 0202122 istnieją jeszcze dostępy wdzwaniane
    ze zwykłymi numerami miejskimi np ten
    http://www.telefonypodlaskiesa.pl/index.php?name=New
    s&file=article&sid=25
    Mam tylko tlenofon i nie mam bramki voip żeby móc wpiąć się jakoś
    modemem, ale gdy ze zwykłego telefonu zadzwonić pod dowolny dial-up to
    przez chwilę słychać piski modemu, a gdy to samo spróbowałem w
    tlenofonie połączenia natychmiast zostaje zerwane. Wnioskuje więc, że
    voip nie podoła w żadnym stopniu transmisji modemowej?