  • 1. Data: 2003-08-21 06:53:47
    Temat: pol34/geant
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Ktoś ma jakieś pojęcie, co się stało, że wyjście edu na świat
    jest tak tragiczne?

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 2. Data: 2003-08-21 12:09:27
    Temat: Re: pol34/geant
    Od: p...@p...ii.uj.edu.pl (Piotr Krukowiecki)

    On Thu, 21 Aug 2003 06:53:47 +0000 (UTC), Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl> wrote:

    >Ktoś ma jakieś pojęcie, co się stało, że wyjście edu na świat
    >jest tak tragiczne?

    Tez zauwazylem, zaczelo sie wczoraj od okolo 9 rano. Ciesze sie, ze to
    nie tylko ja ;)
    Wszystkie adresy ktore sprawdzalem (pare ftp.xx.kernel.org i pare innych)
    ida do z-krakowa.wroc.poznan-gw.622.pol34.pl a pozniej
    pol-34.pl1.pl.geant.net ...

    --
    Piotrek
    irc: #debian.pl

  • 3. Data: 2003-08-21 12:09:42
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl> napisał(a):

    > Ktoś ma jakieś pojęcie, co się stało, że wyjście edu na świat
    > jest tak tragiczne?

    TICKET NUMBER: 950
    TICKET TYPE: Problem
    TICKET SUBJECT: Straty pakietow na laczu do sieci GEANT
    TICKET STATUS: UPDATE

    TICKET START: 2003-08-20 14:05
    TICKET END:

    PRIORITY: MOST IMPORTANT
    PROBLEM GROUP: POL34
    CREATED BY: szymon

    -------------- Problem description --------------
    Obserwujemy problemy na połączeniu POL34 z siecią GEANT. Występuje duża stopa
    ginących pakietów. Problem został zgłoszony do GEANT NOC.

    -------------------- Actions:-------------------
    O 14:19 Administratorzy z Lodzi otrzymali odpowiedz z NOC Geant.
    Wg otrzymanej wiadomosci problem lezy po stronie POL34. Aktualnie sprawdzana jest
    poprawnosc dzialania routera poznan-gw.

    Router brzegowy sieci POL-34 został zrestartowany o godz. 15:10, ale nie nastąpiła
    poprawa. GEANT NOC został poproszony o powtórne sprawdzenie urządzeń sieci GEANT.

    Wedlug informacji uzyskanych z GEANT NOC jutro o 6:00 nastapi restart ich routera.
    Prawdopodobnie rozwiaze to problem ginacych pakietow.

    Router sieci GEANT został zrestartowany o godz. 6:35. Połączenie pracuje poprawnie.

    -------------------- Summary:-------------------

    ------------------ Ticket End ------------------

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www,frasunek,com/ ** NIC-HDL: PMF9-RIPE *
    * Inet: przemyslaw$frasunek,com ** keyId: CD3F1FE5 | C0613BE3 | EC78FAB5 *

  • 4. Data: 2003-08-21 18:22:12
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Frasunek" <v...@f...lublin.pl> napisał
    w wiadomości news:86n0e3s8z3.fsf@lagoon.freebsd.lublin.pl...

> [...]
    routera. Prawdopodobnie rozwiaze to problem ginacych pakietow.

    > Router sieci GEANT został zrestartowany o godz. 6:35. Połączenie pracuje

    Czyli - SOA: 'to nie u nas'
    :-)))

    Z#

  • 5. Data: 2003-08-22 00:28:43
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl> wrote:
    > TICKET NUMBER: 950

    Tak, w parę minut po wysłaniu dostałem[1] tego ticketa, nie puściłem
    posta, ale zapomniałem, że Przemek puści. :)

    > TICKET START: 2003-08-20 14:05
    > Router sieci GEANT został zrestartowany o godz. 6:35.
    > Połączenie pracuje poprawnie.

    Swoją drogą, to trochę przerażające, że GEANT przez tyle czasu
    nie zrestartował routera, mimo że w zasadzie od 15 było wiadome,
    że to ich wina...

    p.

    [1] durne wirusy nieco przylagowały mi kolejkę pocztową

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 6. Data: 2003-08-22 08:53:30
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    Piotr KUCHARSKI wrote:
    > Ktoś ma jakieś pojęcie, co się stało, że wyjście edu na świat
    > jest tak tragiczne?
    >
    > p.

    2003.08.20
    0d godziny 10.30 w związku z problemami na styku między operatorem
    krajowym POL34 a operatorem zagranicznym Geant jednostki podłączone do
    Uniwersytetu Warszawskiego mają utrudnioną łączność z zagranicą. Usterka
    została zgłoszona odpowiednim operatorom. (RB)
    Dziś (2003.08.21) o godzinie 6:35 Geant usunął problem. Sieć funkcjonuje
    prawidłowo. (SZ)

    --
    Marcin Tadeusz Strzyzewski
    CCNP/CCSP/SCSA

  • 7. Data: 2003-08-22 08:53:53
    Od: Maciej Wierzbicki <v...@k...p.lodz.pl>

    Piotr KUCHARSKI wrote:

    > Ktoś ma jakieś pojęcie, co się stało, że wyjście edu na świat
    > jest tak tragiczne?

    dz.pl
    dz.pl

    * Maciej 'Voovoos' Wierzbicki * VOO1-RIPE * VOO1-6BONE

  • 8. Data: 2003-08-24 07:39:15
    Temat: internet przez gniazdko
    Od: "Serwer_NetNafta" <b...@8...51.97.254>

    zna ktos dostawcow sprzetu do transmisji przez prad rozwiazan tego typu
    transmisji