  • Data: 2010-04-28 12:35:19
    Temat: Re: pogróżki na skrzyżowaniu
    Od: "Neo[EZN]" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szkoda że nie spisałeś numerów bo ja bym debilom nie odpuścił - straciłbym
    może na policji kilka godzin ale przez to, że nie reagujemy to oni czują
    się zbyt pewnie. Tobie nic teraz na szczęście nie zrobili ale kto wie co im
    do pustych łbów przyjdzie.

    Ja ostatnio zauważyłem, że słońce ostatnio zbyt mocno przyświeciło
    właścicielom wielu samochodów - zwłaszcza tym, którzy są miłośnikami marki
    BMW (czyli w zdecydowanej większości łyse pały o bardzo niskim IQ).
    Przedwczoraj jadąc na Bielany widziałem takiego jednego pajaca w BMW, który
    zmieniał pasy średnio raz na 5 sekund - oczywiście bez kierunkowskazu i bez
    jakiegokolwiek efektu przyspieszenia bo na dwóch pasach auta jechaly jedno
    za drugim. Na Powstańców Śląskich przy Krzyckiej pojechał z prawego pasa na
    wprost, co pozwoliło mu "wyprzedzić" dwa samochody. Na drugi dzień koło 10
    widziałem kolejnego debila w BMW, który zrobił sobie drifting na środku pl.
    Kościuszki.

    Będę teraz jeździł z kamerą i nagrywał idiotów - znów pójdę na policję,
    stracę czas i to pewnie niewiele da ale przynajmniej jak taki buc dostanie
    wezwanie na Hubską to może pomyśli, żeby jednak starać się zabić samego
    siebie a nie niewinne osoby.