  • Data: 2010-04-28 14:23:42
    Temat: Re: pogróżki na skrzyżowaniu
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "radxcell" <s...@o...pl> wrote in message
    news:4bd74112$1@news.home.net.pl...
    > [...]
    >
    > nie wiem kim jest pan Tercjak i:
    > - dopoki oni siedzą w aucie, siedzisz.
    > i tak jak pisza ziomki, kręcisz, ale:
    > - jesli do Ciebie wysiądą, wysiadasz.
    > jesli chca Ci zrobic krzywde, w samochodzie nie masz szans. pierwszym
    > uderzeniem
    > leci szyba, a potem juz Cie młócą bez szans na reakcję. wystawienie Ciebie
    > samochodu zajmie fachowcowi okolo 1,5 sekundy lacznie z rozpieciem Twojego
    > pasa.
    > tyle ze wtedy jestes poza samochodem na ich warunkach, czyli od razu na
> [...]

    Widzisz stary, jest tylko jeden problem. Wiekszosc normalnych kierowcow to
    rozni ksiegowi, nauczyciele, informatycy albo sprzedawcy w sklepach.
    Wiekszosc czasu poswiecaja na czytanie dziecku bajek i grillowanie ze
    znajomymi, a nie cwiczenie oklepywania mordy w jakiejs silowni.

    Po prostu dostana wtedy wpierdol zanim zorientuja sie, z ktorej strony ciosy
    nadchodza. Chetnie za to zobaczyl bym Twoje kozackie porady w praktyce,
    kiedy wysiadziesz do czworki zaprawionych w bojach miesniakow z zamiarem
    udowodnienia im swojej racji.

    Pozdrawiam
    Kamil